دشمن به دنبال معکوس کردن دستاوردهای انقلاب و رفع ناامیدی در جامعه است


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808615

میثم دهگان گفت: امروز دشمن می خواهد با اقدامات فرهنگی اراده ملت را تضعیف کند و دستاوردهای انقلاب را زیر و رو کند و باعث ناامیدی در جامعه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میثم دهگان، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: انقلاب اسلامی با تمام سنگ اندازی ها و سرکشی های دشمن، با ولایت فقیه بر چالش ها فائق آمد و همه توطئه ها را خنثی کرد..


وی ادامه داد: امروز کشور همچنان در کمین مسائل فرهنگی است بنابراین باید جهاد تبیینی با رهبری مردم در این زمینه انجام شود..


دهان با بیان اینکه دشمن به قدرت نظامی کشور پی برده است، افزود: در دوران عین الاسد با کشته شدن هزاران سرباز آمریکایی سکوت کرد و حمله ما را بی پاسخ گذاشت و ترس استکبار از حمله ایران را نشان داد. قدرت موشکی.”.


این استاد دانشگاه گفت: به برکت انقلاب بیداری اسلامی در دنیا اتفاق افتاده و برکات این نظام نه تنها شامل حال مردم ایران می شود، بلکه در کشورهای دیگر نیز شاهد اسلام هستیم.


وی گفت: امروز دشمن می خواهد با اقدامات فرهنگی اراده ملت را تضعیف کند، دستاوردهای انقلاب را زیر و رو کند و باعث ناامیدی در جامعه شود..


دهقان ادامه داد: فضای مجازی نگاه ارزشی و اصولی نسل جوان را تغییر می دهد و اهمیت جهاد بیش از پیش نمایان می شود..


وی افزود: نسل جوان انقلاب را ندیده و امروز در فضای مجازی با هجمه اطلاعات واقعی و غیر واقعی مواجه است که باید بتوانیم جریان فرهنگی را در عرصه مجازی مدیریت کنیم..


این استاد دانشگاه گفت: تبیین جهاد وظیفه ملت و واقعیت های انقلاب است و باید وقایع آن را برای نسل جوان بیان کرد..


این دهقان در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر اسلام ناب اسلامی در جهان فراگیر باشد دیگر جایی برای استکبار به عنوان ابزار عقلانیت باقی نمی ماند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید