اصلاح طلبان رادیکال در پازل نظامی ترکیبی دشمن/دشمن به دنبال القای نارضایتی مردم از دولت و روحانیت هستند.


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820857

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در گذشته شاهد بودیم که برخی از گروه های تندرو اصلاح طلب داخلی که همواره در درون خود یأس و ناامیدی را در درون خود منعکس کرده و مردم را از مسائل مختلف در خصوص آینده و موفقیت انقلاب ناامید کرده اند، وارد میدان نبرد مختلط دشمن شده و به جنگ ترکیبی می پردازند. ” نقش بازی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به ریشه ها و اهداف حادثه حرم رضوی که منجر به شهادت دو روحانی و رزمنده جهادگر شد، گفت: ریشه این اقدام ایجاد تفرقه و تقابل بین گروه های شیعه و سنی است و آن هدف اصلی این عملیات «واقع در حرم رضوی.

وی گفت: نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که ما باید همیشه آگاه باشیم که در یک جنگ ترکیبی هستیم.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه طراح این جنگ ها یک استکبار جهانی بود، خاطرنشان کرد: برخی از مخالفان جمهوری اسلامی عملیات علمی، برخی دیگر عملیات روانی و برخی از این مخالفان عملیات رسانه ای انجام می دادند.

وی با بیان اینکه طراحی این اقدامات توسط آمریکایی ها و صهیونیست ها انجام شده است، گفت: فعالیت علمی به گروه های تکفیر واگذار شده است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه در عملیات روانی و رسانه ای تقسیم بندی مسئولیت ها وجود دارد، گفت: معمولاً گستاخی برنامه ریز که این گونه کارها را انجام می دهد، کار را به گروه های تفرقه افکن خارجی واگذار می کند.

وی گفت: این گروه‌ها ضمن تحریک گروه‌های تندرو شیعه و سنی و دامن زدن به چنین مشکلاتی برای تامین منافع خود، به معنای نارضایتی مردم ایران از حکومت و روحانیت و قطع ارتباط با انقلاب است. وی افزود: در چند روز گذشته گروه های معاند نظام جمهوری اسلامی نارضایتی مردم از حاکمیت و روحانیت را در رسانه های خود پوشش می دهند.

این کارشناس سیاسی گفت: در گذشته شاهد بودیم که برخی از گروه های تندرو اصلاح طلب داخلی که همواره در درون خود یأس را منعکس کرده و مردم را در مسائل مختلف نسبت به آینده و موفقیت انقلاب ناامید کرده اند، وارد این عرصه شده و در چارچوب ترکیبی بازی می کنند. جنگ دشمن.» ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه وقتی می بینیم اصلاح طلبان رادیکال در گذشته پروژه عبور از جمهوری اسلامی و بن بست نظام ولایت فقیه را در مکاتبات و رسانه ها می بینیم، به نوعی به جامعه القا می کنند که روش های ولایت فقیه حاکمیت – فقیه به بن بست رسیده است. وی گفت: اکنون فرصت بهره برداری از این مشکل را دارند و اگرچه هدف اولیه این نبود یعنی به بن بست رسیدن جمهوری اسلامی بود، اما می خواهند به افکار عمومی تذکر دهند که جمهوری اسلامی به بن بست رسیده است و اینها نشانه های آن است.

حسینی گفت: عملیاتی که در حرم رضوی انجام شد این است که یک تکفیر جوان که ظاهراً از بیرون دستور داده بود وارد حرم مطهر رضوی می شود و دو کشیش را می کشد و یک کشیش دیگر را مجروح می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید