اصلاح طلبان برای بازگشت به ساختار قدرت دست به رفتار رادیکال می زنند / هرج و مرج درون پاسخگوی خواسته های مخالفان است.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886521

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح طلبان با حرکات نرم با ایجاد تناقض در کشور درصدد تحقق خواسته های مخالفان و دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران هستند.

«کما سجادی» سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه خبری را دانا؛ وی با اشاره به اینکه این روزها مرتبطان جریان اصلاحات برای احیای نام فراموش شده جریان خود دست به رفتارهای رادیکال می زنند، گفت: کارنامه اصلاح طلبان چه قبل از دولت تدبر و امید و چه در دوره آقای روحانی. ریاست جمهوری برای مردم روشن است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد دولتمردان در دولت قبل چهره های اصلاح طلبی بودند که باید پاسخگوی عملکرد دولت قبل باشند، تصریح کرد: اصلاح طلبان در دوران حاکمیت خود در دولت قبل چه در بعد اقتصادی و چه در بعد اقتصادی. در بعد امنیتی و بین المللی عملکردی داشت که از سوی مردم مردود است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جریان اصلاحات در انتخابات مجلس یازدهم فهرست بلندبالایی از چهره های شاخص اصلاحات را ارائه کرد اما مجلس با رای ملت تشکیل شد. که اکثریت را از جریان انقلابی تشکیل می دادند، تاکید کرد: اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نیز با شکست بزرگی در انتخابات ریاست جمهوری مواجه شدند و همین امر باعث شد تا از ساختار قدرت خارج شوند، هرچند همچنان بقایای مدیران آنها مزاحم دولت های مختلف است. دفاتر

سجادی با اشاره به اینکه خروج جریان اصلاحات از ساختار قدرت، افراد نزدیک به جریان را مجبور به رفتار افراطی کرد، تصریح کرد: افرادی مانند فیضه هاشمی که سابقه توهین به پیامبر(ص) و یا مقایسه رژیم صهیونیستی با رژیم صهیونیستی را دارند. جمهوری اسلامی یا امثال تاج زاده که ۸۸ اقدام علیه نظام و فساد را در آرشیو خود ثبت کرده اند، امروز با اقدامات رادیکال سعی در تحکیم اصلاحات شکست خورده دارند.


جریان اصلاحات در هر شرایطی از ایجاد جنجال ابایی ندارد

وی با اشاره به اینکه این جریان به هر نحو ممکن در صدد تضعیف عملکرد دولت سیزدهم و اشتباه جلوه دادن آن است ادامه داد: از تحلیلگران اصلاحات گرفته تا صاحبنظران به دنبال کوچکترین مشکل در مقابل دولت بزرگ هستند. دولت سیزدهم در حالی ناکارآمد بوده است که این دولت نشان داده توانایی انجام کارهایی را دارد که دولت پیش از این از انجام آن می ترسید.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در اولین گام اجرایی خود، آوارهای عملکرد دولت قبل را زدود، گفت: دولت آقای رایضی عملیات بزرگی را در حوزه اقتصادی آغاز کرده است. که دولت قبل نه توان آن را داشت و نه جرأت آن را داشت.چنین اقدامی باعث احیای روابط فراموش شده با همسایگان در عرصه دیپلماسی شد که ظرفیت عظیمی برای کشور خواهد داشت.

سجادی با اشاره به اینکه جریان اصلاحات پرتلاطم است و در هر شرایطی از ایجاد جنجال دریغ نمی کند، خاطرنشان کرد: این مسیر به دنبال ناامید کردن مردم است. مشکلی که دشمن سال هاست برای تحقق آن برنامه ریزی کرده است، اما جریان اصلاح طلبی با ایجاد تناقض در کشور سعی در تحقق خواسته های مخالفان و دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران دارد.

دیدگاهتان را بنویسید