زبان اصلاح طلبان برای تمجید از رئیس جمهور باز شد/ اعتراف اصلاح طلبان; رئیسی قصد زندگی در تهران را ندارد!

ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780146

مدیرمسئول روزنامه اصلاح طلب اعتماد با تمجید از سفر رئیسی به بهانه سفر رئیس جمهور به منطقه زلزله زده اندیکا، گفت: سفر آقای رئیسی نشان داد که ایشان هرگز قصد ماندن در تهران را ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آقای ایشان قصد اقامت در تهران را ندارند.

در این گزارش آمده است: سفر غیرمنتظره رئیس جمهور از مناطق زلزله زده اندیکا حائز اهمیت است چرا که مطمئناً تأثیر زیادی در تسریع بازسازی و کمک به مردم و عشایر این منطقه برای جبران خسارت خواهد داشت.

از سوی دیگر خوزستان در سال های اخیر با مشکلات عدیده ای از جمله سیل، آب آشامیدنی و دیگر نیازهای مردم مواجه بوده که رئیس جمهور در این سفر از آن مطلع خواهد شد و از این رو انتظار می رود این سفر منشأ خیر و خوبی باشد. برکات ما خبرنگاران در گذشته شاهد بوده ایم که در فجایع مشابه برای مردم در نقاط مختلف کشور، رئیس جمهور کمتر به مناطق آسیب دیده سفر کرده و در بیشتر موارد معاون یا وزرای خود را به این سفرها اعزام کرده است. بازدید آقای ریسی نشان داد که او هرگز قصد اقامت در تهران را نداشته و کل کشور را زمینه کار و فعالیت خود می داند. ناگفته نماند که این گونه سفرها وزرا و کارمندان دولت را نیز ترغیب می کند تا با مشکلات ریز و درشت به سراسر کشور سفر کنند و این سفرها گره های زیادی برای توسعه و پیشرفت و البته مشکلات مردم و صاحبان صنعت و کشاورزی را آشکار خواهد کرد.

همین که دیروز کشاورز خوزستانی با رئیس جمهور ملاقات کرد و مشکلاتش را به او گفت، در واقع به قلب حکومت انقلابی و مردمی رسیدیم.

همانطور که مطبوعات گاهی قلم را نقد می کنند، در چنین مواقعی باید قلم را تحسین و از رئیس جمهور به خاطر چنین سفری تشکر کنند. البته شایان ذکر است که سفر برنامه ریزی شده رئیس جمهور به استان ها و نقاط مختلف کشور که خارج از این گونه سفرها است، آرزوی مردم در سراسر ایران است و امیدوارم رئیس جمهور و تیم همراهش موفق باشند. در این سفرها

انتهای پیام/ ک

منبع: روزنامه اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید