واکنش الویری به موضوع انزوای اصلاح طلبان/ شاید رهبری اصلاحاتی را که اصلاح طلبان می خواهند انجام دهد!

واکنش الویری به موضوع انزوای اصلاح طلبان/ شاید رهبری اصلاحاتی را که اصلاح طلبان می خواهند انجام دهد!

روز جدید الوری در پاسخ به این سوال که آیا می توان اصلاح طلبان را به روش فعلی منزوی کرد، گفت: تفکر اصلاح طلبی هرگز متوقف نمی شود و آینده متعلق به اصلاح طلبان است.

سکوت قابل توجه اصلاح طلبان از فردای انتخابات 1400 این سوال را مطرح می کند که این جریان سیاسی در کشور دچار نوعی شوک یا انزوای سیاسی شده است.

البته چهره های شاخص اصلاح طلب همواره تاکید داشته اند که فراز و نشیب های سیاسی در کشور همواره موجب رشد و حتی پویایی این جریان سیاسی شده است. نمونه آن پیروزی خیره کننده لیست امیدها در سال 94 به دنبال رد صلاحیت های گسترده هیئت امنا است.

مرتضی الویری نماینده مجلس و شهردار سابق تهران نیز از جمله اصلاح طلبانی است که اقدام اصلاح طلبی را به زمان خاصی محدود نمی کند و آن را اقدامی پویا و همیشه ممکن می داند.

الوری: آینده متعلق به اصلاح طلبان است/ باید به ریاست جمهوری فرصت داد

این فعال سیاسی اصلاح طلب از ضرورت اصلاحات در کشور می گوید، فرصتی که شاید تحقق آن کمی دشوار به نظر برسد. او می گوید؛ شاید خود سیدابراهیم رئیسی در آینده اقدام اصلاحی در کشور انجام دهد که به نفع جریان اصلاحات نیز هست».
اصلاح طلبان ساکت نبودند

الویری ضمن رد هرگونه رکود در جریان اصلاحات. وی پس از روی کار آمدن رئیسی گفت: سکوتی نیست بلکه اصلاح طلبان منتظر معرفی دولت جدید و شخص آقای رئیسی هستند.

واکنش الویری به موضوع انزوای اصلاح طلبان/ شاید رهبری اصلاحاتی را که اصلاح طلبان می خواهند انجام دهد!
باید به دولت عمومی فرصت داده شود

وی گفت: معتقدم رئیس جمهور جدید منتخب باید فرصتی برای تعیین کیفیت کار خود داشته باشد.
عذرخواهی اصولگرایان قابل قبول نیست

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به فرصت ایجاد شده برای «اصولگرایان» گفت: امروز دولت به صورت یکسان در اختیار اصولگرایان قرار می گیرد و عذرخواهی آنها از عمل نکردن به وعده های داده شده دیگر قابل قبول نیست.

الویری تاکید کرد: عملکرد دولت سیزدهم در مواقعی که فرصت لازم داده شود قابل ارزیابی و ارزیابی است، بنابراین نباید به عملکرد احتمالی دولت فعلی تعصب داشت.
آینده متعلق به اصلاح طلبان است

این سیاستمدار اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان به شیوه فعلی می توانند منزوی شوند، گفت: تفکر اصلاح طلبی هرگز متوقف نمی شود و آینده متعلق به اصلاح طلبان است.
شاید یک رئیس اصلاحاتی را که اصلاح طلبان می خواهند انجام دهد

وی گفت: حتی ممکن است دولت سیدابراهیم رئیسی اصلاحاتی را در کشور انجام دهد که به نفع اصلاح طلبان باشد. اگر این اتفاق بیفتد جریان اصلاحات هم از اصولگرایان تشکر می کند.

الویری گفت: «اگر دولت فعلی نتواند اصلاحات مورد نیاز کشور را اجرا کند، در آینده شاهد تغییرات جدیدی در سیاست داخلی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید