چرا اصلاح طلبان به عنوان پزشک می خواهند اموال مقامات مخفی بماند؟

زمان: 20:26
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778098

در حالی که شفافیت اموال مسئولان و مدیران یکی از ملزومات مردم است اما برخی اصلاح طلبان مانند پزشکان می خواهند اموال مسئولان مخفی بماند!

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ چندی پیش پزشکان از تصمیم هاشمی رفسنجانی در شورا مبنی بر مخفی نگه داشتن اطلاعات مدیران حمایت کردند و گفتند: هیچکس حق انتشار اطلاعات مربوط به اموال من را ندارد.

اما ریشه این اعتراضات چیست؟ محمد تقی نکدلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار راه دانا اظهار داشت: مخالفت با شفافیت اموال مسئولان که یکی از خواسته های مردم است ، می تواند به دلیل نادیده گرفتن منافع آن باشد. یا آنها سابقه ای دارند و از شفافیت دارایی خود می ترسند.

وی ادامه داد: طرح مجلس شورای اسلامی در مورد لزوم شفافیت اموال مقامات و مدیران در کمیسیون قضایی در حال نهایی شدن است و بر اساس این طرح کلیه معاملات تجاری و اقتصادی ، سفر و اطلاعات مسئولان باید در سیستم شفافیت از ابتدا تا انتها “ثبت نام کنید و اگر هر یک از مقامات از اجرای این طرح خودداری کنند ، مورد بررسی قرار می گیرد.

نکدالی تاکید کرد: سیستم شفافیت دارایی های مقامات ملاک تعیین مقامات در آینده نزدیک خواهد بود ؛ عدم همکاری در زمینه شفافیت املاک منجر به ایجاد مشکل در استخدام این مدیران خواهد شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه طرح شفاف سازی اموال مسئولان باید اجرا شود ، تصریح کرد: مسئولان کشور ما باید اجرا شوند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید