اصلاح طلبان با مواضع خود در قبال واقعه حرم رضوی قصد دارند ناکامی گذشته را اصلاح کنند


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820653

دبیر جامعه روحانیت رزمی استان زنجان با اشاره به مواضع کج طلبانه و مخفیانه اصلاح طلبان و رسانه های مرتبط در آستانه حادثه تروریستی حرم رضوی، گفت: درست کنید اما موفق نمی شوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به حمله تروریستی به روحانیون جهادگر در حرم رضوی گفت: با توجه به ماهیت حادثه و حادثه پیش آمده قطعا ترفند دشمن با توجه به شرایط زمانی و اجتماعی و دیدگاه مردم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان اوضاع کشور را رصد می کنند، خاطرنشان کرد: دشمن با تأثیرات اجتماعی که داشت و هنوز هم دارد روحانیت را از صحنه خارج می کند، روی کارهایی متمرکز شده بود که تاکنون توانسته انجام دهد.

حجت الاسلام بیک محمدی افزود: دشمن قصد دارد با حذف روحانیت از صحنه، نفوذ بیشتری بر مردم داشته باشد.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان گفت: متأسفانه اصلاح طلبان هیچ وقت نتوانستند در مسیر درست قرار بگیرند.

وی گفت: چون اصول و معیارهای اصلاح طلبان مبتنی بر حرکت های عقلانی و منطقی نیست و سیاسی است، لذا همواره خواستار داشتن جریان اپوزیسیون بوده اند.

حجت الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه اصلاح طلبان همیشه بر آنچه جامعه می پسندند تمرکز می کنند، گفت: بنابراین جایگاه اصلاح طلبان برای ما اصلا مهم نیست چرا که نمی توانند مسیر درستی را که امام راحل و رهبر انقلاب ترسیم کرده اند طی کنند. “ادامه بده.

دبیر جامعه روحانیت رزمی استان زنجان با اشاره به مواضع کج و نرم و بعضاً حمایت اصلاح طلبان و رسانه های مرتبط در مواجهه با حادثه تروریستی حرم رضوی، گفت: اصلاح طلبان هیچ گاه موفق نبوده اند. نه برای موفقیت در اینجا

وی گفت: اصلاح طلبان با این حرکت می خواهند بخشی از ناکامی های هشت سال گذشته و بلایی که بر سر این کشور آورده اند را جبران کنند اما در این مسیر نیز موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید