ملک ها و سلبریتی ها باید مواضع خود را در قبال شورش فرهنگی اعلام کنند


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901532

تحلیلگر مسائل سیاسی و استادیار دانشگاه ولیعصر رفسنجان:

مهدی تاخی رفسنجانی گفت: اکنون انتظار عمومی از آحاد جامعه و همچنین به اصطلاح سلبریتی ها این است که با اعلام مواضع خود برای توجیه دشمن و اصلاح برداشت نادرست از حادثه اخیر تلاش کنند تا به سرعت به ناآرامی ها پایان دهند و برای خنثی کردن نقشه شیطانی دشمنان ملت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تقوی رفسنجانی دکترای روابط بین الملل در گفتگو با راه آرمان درباره حوادث و ناآرامی های اخیر با مضامین عربی، عبری و غربی گفت: با مروری بر فراز و نشیب های انقلاب اسلامی و بررسی حوادث گذشته می توان به ارزیابی کلی از تلاش ها پرداخت. .دشمن در قالب ایجاد شورش های مختلف.

وی ادامه داد: اگر اتفاقات سال 88 و اغتشاشات پس از انتخابات را یک اغتشاش سیاسی بدانیم، حادثه بنزین سال 98 را باید یک اغتشاش اقتصادی دانست.


فتنه قرن جدید از نوع فرهنگی با کلمه کلیدی حجاب است

تقوی اذعان داشت: اکنون در آغاز قرن جدید، دشمن با کلمه کلیدی حجاب اجباری نوعی شورش فرهنگی دیگر ایجاد کرده است، هرچند امروز شجره نامه جمهوری اسلامی ایران پس از پشت سر گذاشتن حوادث وحشتناک به درخت تبدیل شده است. در طول سالهای عمر پر برکتش، او نیرومند، نیرومند و پربار شده است که در برابر طوفان طغیان رنج نخواهد برد.

استادیار دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تاکید کرد: اگرچه درخت انقلاب در برابر باد و طوفان قوی است، اما مشخص است که از سوی دیگر رشد چشمگیر ویژگی های تمدنی جمهوری اسلامی ایران دشمن را به فکر فرو می برد. ایجاد گسست در مسیر پیشرفت مادی و معنوی جامعه اسلامی ایران

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت نیروی انتظامی گفت: سخنان حکیم انقلاب بار دیگر ماهیت تلاش مذبوحانه دشمن و اتحاد شکننده آنان در راه اسلام را آشکار کرد. جمهوری.


هدف از ایجاد هرج و مرج جشن استقلال ایران است

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: رهبر فرزانه ایران بر این باور بودند که هدف اصلی از این اغتشاشات نه خونخواهی مهسا امینی است و نه رفع حجاب، بلکه همه این بهانه ها برای نشان دادن استقلال ملی ایران و رشد روزافزون مادی و معنوی است. قدرت جمهوری اسلامی

تقوی اذعان داشت: بدیهی است تبدیل یک واقعه به مرگ یک زن در ایام باشکوه اربعین و ظهور نشانه های تمدن اسلامی و سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل و رساندن پیام اقتدار و مظلومیت ایران اسلامی به جهان نیست چیزی جز تلاشی نافرجام برای پنهان کردن پیشرفت نیست.» نظام اسلامی ایران نمی تواند باشد.

وی اذعان داشت: از سوی دیگر تحرکات برخی از کشورهای شمال غرب کشور علیه جمهوری اسلامی را نمی توان بی ارتباط با پروژه داخلی ایجاد هرج و مرج در کشور برای کنار گذاشتن مرزها و توطئه قطع ارتباط با ایران دانست. دسترسی به جاده ابریشم

تکوی ادامه داد: اما این حادثه مرگ دختری در جریان اخطار نیروی گشت ارشاد و متعاقب آن تصویرسازی هدفمند با ادعاهای واهی، بدون مدرک و مستند، حکایتی از تبلیغات رسانه های غربی برای اجرای طرح خرابکارانه است. سال ها پیش انجام نشد و او می دانست.

تکوی تاکید کرد: آنچه قیام کنونی را از موارد مشابه سال های گذشته متمایز می کند، اتحاد دشمنان انقلاب و به صحنه آوردن همه ثروت آنها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.


زن، زندگی و آزادی شعاری جذاب اما ناقص است

وی ادامه داد: با وجود اینکه مجموعه ای از دشمنان اعم از سلطنت طلبان، مجاهدین خلق، احزاب و گروه های تجزیه طلب، با نقشه های شوم رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا و تبعات ارتجاعی آن در منطقه در اجرای آن متحد شده اند. این پروژه شاید با شعار زیبا و زیبای زن، زندگی، آزادی و به صحنه آوردن زنان و دختران جوان و به اصطلاح انقلاب زنان، توده مردم را با خود همراه کنند، اما موفق نخواهند شد.

تاخی رفسنجانی ابراز داشت: هر چند دشمنان از گریه و زاری گرفته تا درخواست تحریم و انزوای مجدد ایران در برجام تلاش زیادی کردند، اما خوشبختانه پس از گذشت چند روز از آغاز ناآرامی ها و ذات منحوس و غیرانسانی معارضان در هتک حرمت. در اماکن متبرکه آشکار شده است و روی آوردن به خشونت و تعدی به جان و مال و نذر، مردم به سرعت خود را از شورشیان جدا کرده و انزجار و برائت خود را از یاغیان و عوامل پشت صحنه اعلام کرده و راه را بر آنان بسته اند. با راهپیمایی های چند ده میلیونی

استادیار دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اذعان داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر جبران خطاهای تحلیل از طریق خواص جامعه پس از روشن شدن حقیقت و برداشته شدن پرده از نقشه پیچیده دشمن، گواهی بر همه مردمی است که ، می تواند، در آغاز یک شورش، ماهیت مشکل آنها افشا نشد، تکمیل شد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: اکنون انتظار عمومی از اموال عمومی و به اصطلاح سلبریتی هاست که با اعلام مواضع خود برای دفاع از دشمن و اصلاح برداشت نادرست از حادثه اخیر، به سرعت ناآرامی ها را رفع و خنثی کنند. نقشه شوم دشمنان ملت و ظلم. که مجموع نیروهای نظم و قانون، بسیج و مردم عزیز ایران رسیده، اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاملاً واضح است که این تکانه ها آسیبی به پیکره استوار نظام اسلامی وارد نخواهد کرد و ملت شجاع و دوراندیش ایران همچون گذشته به راه خود برای تحقق کامل ادامه خواهد داد. از آرمان های اصلی خود و در پایان روز چیزی جز دوده برای زغال سنگ باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید