برنامه شبکه ویژه سلبریتی ها برای حذف ایران از جام جهانی / شبکه حمایت از سلبریتی های آمریکایی عربستانی چیست؟


ساعت: 08:41
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1899949

با هیاهوی میلیون ها نفر از مردم ایران در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و تقاضای برخورد قاطع با عوامل باطل و بلاتکلیفی، برخی سلبریتی ها که به نظر می رسد توسط حامیان خارجی شبکه سازی شده اند همچنان بر طبل ایجاد تفرقه و بلاتکلیفی می کوبند. در کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; پس از خروش میلیون ها نفر از مردم ایران در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) و تقاضای برخورد قاطع با عوامل باطل و بلاتکلیفی، برخی سلبریتی ها که به نظر می رسد در شبکه ای از حامیان خارجی در ارتباط هستند، همچنان بر طبل می کوبند. ایجاد تفرقه و عدم اطمینان در کشور ..


سلبریتی هایی که ظاهراً شبکه حمایت اقتصادی عربستان سعودی آنها به بهانه موضوع مهسا امینی از آنها می خواهد فضای کشور را ملتهب نگه دارند، اکنون تنها کسانی هستند که با پشتیبانی ربات های جعلی مجازی، تنها کسانی هستند که در حال جنگ هستند. که فقط مشاهیر بود و در آن ضد انقلاب ماندند.


به نظر می رسد که گروه های نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی باید هر چه زودتر شبکه پشت صحنه این معدود سلبریتی های مورد هدف را متلاشی کرده و به اطلاع عموم برسانند..


سلبریتی‌ها در سال‌های اخیر با اخباری مانند شبکه‌ای از فساد اخلاقی و جنسی و روابط سیاسی با حامیان مالی سعودی و اماراتی خبرساز شده‌اند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید