مخصوصا برای شبکه 3 و برنامه های ورزشی جام جهانی 2022


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910767

شبکه های سه و ورزش سیما جزییات ویژه برنامه جام جهانی 2022 خود را اعلام کردند و بر این اساس، ویژه برنامه جام جهانی 2022 از جمعه (6 آبان) با اجرای محمدرضا احمدی و محمدحسین میشاقی پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی هاشمی تهیه کننده ویژه برنامه جام 2022 شبکه سه با بیان اینکه رسانه ملی در همه بخش ها آمادگی ویژه ای برای این جام جهانی داشته است، گفت: شبکه سه متولی اصلی این مسابقات است. در هفته اول روزی 4 بازی داریم. قبل از شروع مسابقه ویژه برنامه ها از ساعت 12:30 شروع و تا پایان شب ادامه دارد و ویژه برنامه از ساعت 30:30 تا 02:30 پخش می شود. تقریبا 12 ساعت برنامه داریم.

تهیه کننده «جام 2022» افزود: 250 قلم مختلف قبل از شروع جام تولید شد. گروهی را برای تولید اقلامی در جام جهانی به قطر فرستادیم و سعی کردیم از فناوری های پیشرفته AR در تولید اقلام استفاده کنیم تا جذابیت بصری این جام افزایش یابد.

هاشمی با اشاره به مسائل سیاسی روزهای اخیر و تلاش برای حذف ایران از این مسابقات گفت: در این مسابقات مهم این است که ما جزو 32 کشور حاضر در جام جهانی هستیم و نقطه قوت ما همین است. مردم باید از این جام لذت ببرند و تلاش ما این است که اقتدار و همدلی ایرانیان را به تمام دنیا نشان دهیم. فارغ از هر نتیجه ای آرزوی ما این است که ایران مانند دوره قبل بازی های قوی و جوانمردانه ای داشته باشد و انشاالله نتیجه به نفع تیم ملی کشورمان باشد.

وی ادامه داد: المان های خاصی مانند آنالیز تیم، ستاره ها، نوستالژی، نمایندگی کشور و … ایجاد شده است. ویژه برنامه جام 2022 از جمعه 6 آبان ماه با اجرای محمدرضا احمدی و محمدحسین میتاگی پخش می شود.

سینا معتزادی مدیر شبکه ورزش درباره آماده سازی این شبکه تخصصی برای فوتبال دوستان گفت: با توجه به اینکه شبکه ورزش شبکه تخصصی معاونت سیما در حوزه ورزش است، سعی کردیم امکاناتی را در تعداد، تنوع فرمت ها و فرمت ها لحاظ کنیم. ساختار برنامه

معتزادی بیان کرد: ویژه برنامه های شبکه ورزش فقط ترکیب نیست و ما از ساختار مسابقه گرفته تا مستندهای روایی، تیزرها و کلیپ ها را برای پاسخگویی به مخاطبان به ویژه نوجوانان، جوانان و کسانی که در این شبکه هستند در سیمای ویژه جام جهانی قرار داده ایم. علاقه مند به فوتبال

وی افزود: شبکه ورزش تهیه و تولید برنامه هایی با محوریت جام جهانی 2022 را از تابستان 1401 آغاز کرد و از تیرماه تعدادی مستند پخش شد و از تابستان 1401 تا پایان جام جهانی فوتبال 35 هزار دقیقه برنامه تهیه کرد. ، و حدود 10 عنوان نمایش روی آنتن می رود.

معتضدی برنامه شاخص جام جهانی شبکه ورزش را برنامه جام 22 نام برد که پخش آن روزهای دوشنبه و جمعه از ساعت 21 یکم مهرماه آغاز شد و اولین برنامه تحلیلی معاونت سیما برای جام جهانی قطر است. رسول مجیدی مجری اصلی این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از قسمت های جذاب و دیدنی این برنامه «کتارنامه» است که با اجرای عبدالله روا، زرق و برق و حواشی جام جهانی را به تصویر می کشد. همچنین مسابقه “تل کیو جم 22” که هر شب از ساعت 21:30 با همکاری تلبیون پخش می شود و علاقه مندان می توانند از طریق تلبیون آنلاین در مسابقه شرکت کنند.

یک مسابقه بزرگ پیش بینی نیز طراحی شده است که مخاطبان می توانند در آن شرکت کنند و با پیش بینی نتایج بازی ها امتیاز خود را افزایش دهند.

محمد میر نیز به نمایندگی از این برنامه در قطر حضور خواهد داشت تا مخاطبان را از آخرین اخبار جام جهانی مطلع کند. از دیگر ویژگی های برنامه «جام 22» این است که در استودیوی «جام 22» شاهد چند دیدار مهم با حضور خانواده ها و تماشای همزمان مسابقات خواهیم بود.

همچنین در کمپین «تا آخر عمر برای ایران» که در راستای حمایت رسانه ملی از تیم ملی کشورمان است، عموم مردم می توانند شعارها و دلنوشته های خود را در این کمپین برای حمایت از تیم ملی به برنامه ارسال کنند. در فوتبال کشورمان لازم به ذکر است این برنامه دارای 4 استودیو استودیو کاپ 22، استودیو اخبار جام جهانی، استودیو مسابقات جام جهانی و استودیو قطر خواهد بود.

همچنین برای اطلاع مخاطبان از آخرین اخبار جام جهانی فوتبال، برنامه دست اول هر روز و در دو نوبت ساعت 11 و 16 آخرین اخبار و حواشی جام جهانی را به اطلاع مخاطبان می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید