رسوایی شبکه سلبریتی های عربستان و آمریکا با حساب های جعلی/ لزوم اقدام قاطع پس از ادعای میلیون ها نفر


ساعت: 08:42
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1899944

فشار برای افزایش تحریم ها، حذف ایران از جام جهانی و… یکی از پرونده های مستمر شبکه سلبریتی ها است که دفاتر و رسانه های آمریکایی سعودی را هدف قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; بررسی ها نشان می دهد اکانت تعدادی از سلبریتی ها و ورزشکاران توسط اکانت های جعلی از عربستان سعودی و آمریکا برای ادامه اخلال سایبری ساماندهی شده است و پس از حضور میلیونی مردم و تقاضای اقدام قاطع، اکنون در عمل تنها شبکه از سلبریتی هایی که از خارج از مرزها می آیند، در زمینه خرابکاری مورد حمایت قرار می گیرند، باقی مانده است.


در حالی که اینترنت در ایران به دلیل استفاده نادرست از بسترهای آمریکایی برای ایجاد بلاتکلیفی و هرج و مرج محدود شده است، اکانت فریب خوردگانی مانند علی کریمی با صدها هزار لایک و کامنت نگهداری می شود که در واقع یک اشتباه ضد انقلاب در نشان دادن منشا خارجی این وسایل.


فشار برای افزایش تحریم ها، حذف ایران از جام جهانی و غیره. یکی از مواردی است که این شبکه همچنان دفاتر و رسانه های آمریکایی سعودی را هدف قرار داده و به نظر می رسد با هدف به حاشیه راندن موفقیت دولت جدید در انجام اصلاحات و توافقات اقتصادی است.جهان برای تقویت شرایط کشور طراحی شده است..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید