حساب های رسانه های اجتماعی جعلی هستند


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909045

عباس اسماعیلی عموی آرتین گفت: عده ای به نمایندگی از خانواده آرتین در شبکه های مجازی خود را معرفی کرده و با اعلام شماره حساب در شبکه های اجتماعی کمک های مردمی را جمع آوری کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برخی از افراد در شبکه های اجتماعی با ایجاد حساب کاربری به نام آرتین، دروازه بانان نجات یافته از حمله تروریستی به حرم شاهچراگ، مدعی شدند که برای کمک به آرتین پول جمع آوری می کنند، اما خانواده وی تاکید کردند که این حساب ها جعلی است.


عباس اسماعیلی عموی آرتین گفت: عده ای به نمایندگی از خانواده آرتین در شبکه های مجازی خود را معرفی کرده و با اعلام شماره حساب در شبکه های اجتماعی کمک های مردمی را جمع آوری کرده اند.


دایی آرتین ادامه داد: اعلام می کنم افرادی که مرتکب چنین اعمالی شده اند از خانواده، بستگان و آشنایان من نیستند. این افراد قصد سوء استفاده از خون این شهدا را دارند و می خواهند از مردم پول جمع کنند و در جیب خود بگذارند.


اسماعیلی با بیان اینکه خانواده آرتین نیازی به کمک های مردمی ندارند، گفت: مسئولان و مردم زیادی در این مدت با ما ابراز همدردی کرده اند که جای تشکر و قدردانی ویژه ای داریم. سخاوت همه آنها


اسماعیلی گفت: خواهرم به همراه همسرش و آرشام خواهرزاده ام در حمله تروریستی ناجوانمردانه چهارشنبه چهارم آبان در حرم شاهچراغ جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند. اینجانب به نوبه خود شهادت همه شهدای این حادثه را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت می گویم.


وی در ادامه آشوب‌ها را ریشه ناامنی‌ها و حوادث تلخی مانند حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) دانست و گفت: اگر کسی اعتراضی دارد باید برخورد قانونی کند.


در شامگاه چهارشنبه 13 آبان 1401، مردی مسلح به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) حمله کرد و به سوی نمازگزاران آن حرم تیراندازی کرد. بر اساس آخرین اعلام مسئولان استان فارس، این حمله تروریستی 13 شهید و 30 زخمی برجای گذاشت.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید