لزوم برخورد قاطع و سریع با سلبریتی های خائن و اعدام قاتلان فتنه اخیر/ موافقان رسانه های سعودی مزدوران دشمن هستند.


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917557

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان:

احمدعلی مقدم گفت: کسانی که امروز هشتگ اعدام نکن را همصدا با شیطان بزرگ، رسانه های سعودی و منافقین راه اندازی کردند، همان مزدوران و عوامل دشمن هستند که در هر نبرد و شورشی در حوزه دشمن نقش آفرینی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص رویکرد حمایت سلبریتی ها از قاتلان قیام های اخیر گفت: با توجه به حکم اعدام شورشیان شاهد اقدامات برخی سلبریتی های خیانتکار و رسانه های متخاصم علیه تصمیم نظام هستیم که در این زمینه هشتگ را راه اندازی کردند. اعدام نکنید” این نشان دهنده عوام فریبی و میهن پرستی این احمق هاست.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی موتلفه گفت: اعدام نکنید رسانه های غربی و عربستانی به بهانه اعدام نکنید، ناامنی و خشونتی را که دلیل حمله به آن قرار دادند می خواهند. کشور به کشور ختم نشود و کشور ما همچنان در آشوب باشد تا به راحتی به اهداف خرابکارانه خود برسند، اما این یک آرزوی دروغین است، جمهوری اسلامی با اجرای حکم به مزدوران دشمن درس عبرت خواهد داد. این قاتلان و تروریست ها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان بر این نکته تاکید کرد که چرا خائنان سلبریتی به جنایات کسانی که باید اعدام شوند اشاره نمی کنند و افزود: چرا این نفوذی ها نمی گویند این داعشی های بومی چه جنایاتی در حق مردم بی گناه مرتکب شده اند و چه چیزی از آنها گرفته اند. عزیزان ملت و کشور؟ اینکه عده ای از ضدانقلاب های دیوانه و تروریست های چاقودار جای خود را به افراد تحصیلکرده و مهم داده اند و سعی در فریب مردم و آوردن گروهی با خود دارند نشان می دهد که این افراد حافظ قاتلان، تروریست ها، خائنان و خائنان هستند.

این فعال سیاسی ادامه داد: این سلبریتی ها همان عاملان و قاتلان اغتشاشات هستند بنابراین این عوامل به نوعی در کشور آشوب ایجاد کردند و دشمنان اسلام را خوشحال کردند و این سلبریتی ها نیز به گونه ای دیگر هستند که باید با آنها برخورد کنند. به طور جدی نادان را گول نزنید.

مقدم خطاب به سلبریتی ها خاطرنشان کرد: چرا وقتی اراذل و اوباش وحشی و دست نشانده دشمنان انقلاب ما مردم بی گناه و مظلوم و زنان و کودکان را در حریم امن الهی، مساجد، خیابان ها و حتی نیروهای امنیتی را در خانه ها و جلوی خانه هایشان می کشند. چشمان زنان و کودکانی که سلاخی کردند و قمه و چاقو کشیدند و با اسلحه به مردم تیراندازی کردند، آیا کور هستید و برای دفاع از مردم مظلوم ما از هشتگ “بیگناهان نکشید” استفاده نکرده اید؟ و حالا بیدار شدی و داغتر از خاکستر شدی و برای اثبات بندگیت به بیگانگان هشتگ و پست علیه ملتت میزنی.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی موتلفه گفت: شما حاملان دروغین حقوق ملت، آیا کشتن ماموران امنیتی که امنیت و آرامش مردم را حفظ می کنند توسط ده ها نفر با سنگ ندیدید؟ بلوک، قمه، مشت و لگد مثل داعش؟ که برای محافظت از آنها و مردم بیگناه به پا خاستید، اما اکنون مدعی هستید که از عوامل پایگاه، قاتلان و نوکران دشمنان اسلام در برابر اعدام محافظت می کنید که این بسیار تلخ و دردناک است که تعدادی از هنرمندان و افراد مشهور کشورمان زبان دشمنان ما شده و در عوض دلار و ریال سعودی عامل آشفتگی و بی نظمی در کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه سلبریتی‌هایی که هشتگ «اعدام نکن» را راه‌اندازی کردند، بازیگران صحنه‌های دشمن بی‌هوش و از خود راضی هستند، تأکید کرد: آن‌ها برای چند دلار دیگر بیرون آمده‌اند و در داخل کشور خدمت خوبی به سعودی‌ها و تروریسم جهانی می‌کنند. ، انقلاب و مردم خود را بفروشند، همچنین از نظر این احمق های مزدور، کشتن با قمه و کشتار مردم اشکالی ندارد، اما اعدام رهبران و ناقضان نظم و امنیت عمومی و غیره صحیح نیست. این قاتلان و سنگدلان باید آزاد شوند تا مردم را بکشند!

مقدم تصریح کرد: مشاهیر و خواص یک جامعه باید در هر عرصه و رویدادی الگو و سرمشق انقلاب باشد نه این که همیشه صدای دشمنان اسلام و انقلاب باشد و برای آنها برقصند و کسانی که امروز با شیطان بزرگ، رسانه ها همصدا هستند. دشمنان و منافقین سعودی هشتگ اعدام نکن، همان مزدوران و عوامل دشمن هستند که در هر نبرد و شورشی در میدان دشمن شرکت می کنند، پس این ناقضان نظم عمومی و محرکین را مجازات و با قاطعیت برخورد کنید. قیام مردم علیه نظام و اقدام قضایی کشور باعث می شود در هر قیام و توطئه دشمن شاهد تحرکات خرابکارانه و دوستانه این گروه نباشیم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: از مجاری قضایی کشور می خواهیم قاطعانه و بدون اغماض با عوامل اخیر برخورد کنند. قیام و شهادت مردم و نیروهای امنیتی و سلبریتی هایی که بی نظمی و هرج و مرج می پاشند. و سریع دستورشان را اجرا کنند تا هر از چند گاهی شاهد سنگسار خودی ها و منافقین و ایجاد اغتشاش توسط عده ای بی وجدان نباشیم. مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید