برخورد قاطع قوه قضائیه با اغتشاشگران/ هتک حرمت و تخریب اموال کار مزدوران است


ساعت: 18:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899155

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطایی گفت: ایجاد اغتشاشات، تخریب اموال ملی، دولتی و شخصی مردم و آتش زدن آمبولانس ها کار مزدوران و بیگانگان است و انتظار داریم دستگاه قضایی با همه این مزدوران برخورد قاطع کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد؛ در ادامه می خوانید. وی ابراز داشت: به تمامی مسئولین و کارکنان استان که خدمات خالصانه و بی چون و چرا به شیفتگان و عاشقان حسینی در کشور عراق و همچنین استان انجام دادند. من قدردانی می کنم.

امام جمعه سمنان ضمن قدردانی از فعالیت های ملی و بین المللی موکب دهه فجر در استان سمنان تاکید کرد: همچنین از پذیرایی عالی و صمیمانه مردم عزیز مسلمان عراق از همه زائران به ویژه زائران ایرانی کمال تشکر را داریم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به تمامی مدافعان عرصه های مختلف جمهوری اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی که در طول 8 سال جان خود را فدا کردند. دفاع مقدس؛ وی بیان کرد: با جانفشانی این مدافعان امروز اقتدار و افتخار 8 سال پاسداری مقدس را بر پیشانی جمهوری اسلامی داریم.

وی افزود: سخنرانی مقتدرانه آیت الله رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل بر مبنای اقتداری است که در 8 سال پاسداشت مقدس ایجاد شده است.

متیو در ادامه به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: در 8 سال دفاع مقدس دشمنی که با آن روبرو بودیم تنها صدام نبود و تنها درگیری دو طرف بود، بلکه ما در 8 سال دفاع مقدس با آن روبرو بودیم. مخالف استکبار و نظام سلطه جهانی که منافع خود را دنبال می کند، با پیروزی انقلاب اسلامی خود را گمشده دید و با تمام وجود از صدام حمایت کرد. ما مقاومت کرده ایم و ایستاده ایم و به همین دلیل اهمیت دفاع مقدس از دیگر جنگ ها و درگیری های ما بیشتر است.

امام جمعه سمنان در این هفته نیز گفت: اقتدار عظیم و آتشین انقلاب، رهبری امام راحل و ویژگی های بارز مردم ایران باعث شد تهدیدات استکبار برای ما فرصت تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حقایق و عبرت های زیادی را از حریم مقدس گرفته ایم، خاطرنشان کرد: ما نیازمند به کارگیری این تجربیات هستیم و الحمدلله مسئولان ما در حال حاضر برای به کارگیری این تجربیات و درس ها تلاش می کنند.

سخنران جمعه این هفته سمنان ادامه داد: حراست مقدس به ما آموخت که برای پیروزی بر دشمنان و چشم طمعان به کشور و انقلاب؛ تنها راه پیروزی مقاومت و ایستادن است نه تسلیم.

وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر تبیین آنچه در حراست مقدس به نسل جوان گذشت، گفت: از همه پیشکسوتان این عرصه می خواهیم با اطلاع رسانی و روشنگری جوانان را با اعلام حقایق مقدس بیمه کنند. حفاظت.

متیو با اشاره به اهمیت حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اینکه جمهوری اسلامی در مدت کوتاهی حقیقت را خواهد گفت که دشمن با امپراطوری رسانه ای خود مانع از رسیدن آن به گوش جهانیان می شود. این موضوع بسیار مهمی است و دیدارهای دوجانبه و چندجانبه آیت الله رئیسی با سایر کشورها و رسانه های بین المللی در مدت زمان کوتاه و ارائه مسائل و مشکلات موجود و راهکارهای جمهوری اسلامی برای حل این مشکلات گواه این اهمیت است. .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: رئیس جمهور با حضور در جلسه و مصاحبه ها، موضوعات مهمی از جمله عدالت محوری نظام اسلامی، مقابله با تبعیض و مقابله با کشتار فلسطینیان و سایر کشورها را مورد بحث و بررسی قرار داد.

امام جمعه این هفته سمنان ادامه داد: اینکه رئیس جمهور می تواند در کشور میزبان که قاتل شهید سلیمانی نیز هست با بالا بردن عکس شهید سلیمانی مدعی شود که ما به دنبال انتقام خون شهید سلیمانی و پیگرد قانونی در این زمینه هستیم. توجه می کنیم.» این سؤال بزرگ و قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: ایران سال‌هاست که منتظر عضویت دائمی در سازمان همکاری شانگهای بوده است. وی اذعان داشت: عضویت دائمی ایران در این سازمان یک برگ برنده اقتصادی و سیاسی برای کشور است.

متیو شخصاً با تبریک بازگشایی مدارس به معلمان و دانش آموزان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش معلمان و مدیران، دانش آموزانی که پرسنل لازم انقلاب اسلامی هستند، تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اغتشاشات هنجارشکنان به بهانه مرگ دختر جوان؛ وی تصریح کرد: هیچ مسلمانی از مرگ این دختر جوان خوشحال نیست و قوه قضائیه و دولت پیگیر این موضوع هستند بنابراین اگر عمدی یا سهل انگاری بوده با جدیت پیگیری می شود.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل همواره به دنبال استخدام مزدوران، منافقین، سلطنت‌طلبان، کمونیست‌ها و اراذل و اوباش برای مقابله با جمهوری اسلامی بوده و این روش جدیدی نیست و اکنون با تربیت عده‌ای درصدد است تا امنیت را تضمین کند. امنیت و بر هم زدن سلامت نظام جمهوری اسلامی.

وی با اشاره به برنامه ریزی های کوتاه مدت استکبار برای مخدوش کردن درخشش جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل و سیاست خارجی طی روزهای اخیر با ایجاد اغتشاش در کشور، گفت: علاوه بر این موضوع، دشمن در حال پیگیری است. طرح مدتی برای تشکیل پرونده های متعدد، علیه جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

متیو افزود: هیچ ایرانی و مسلمانی به خود اجازه نمی دهد مقدسات، قرآن، پیامبر، پرچم کشور، مساجد، بسیج، نیروی انتظامی که مدافعان این کشور هستند، شهدا، شهدا، هتک حرمت کند. زنان محجبه و رهبر انقلاب و نام ایرانی را نمی توان بی احترامی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز گفت: اغتشاشات، تخریب اموال ملی، دولتی و شخصی مردم و آتش زدن آمبولانس ها کار مردم عادی نیست، بلکه کار مزدوران و بیگانگان و مسئولان قوه قضائیه است. انتظار می رود با همه این مزدوران برخورد قاطع کند.

امام جمعه سمنان در پایان گفت: از همه جوانان فرهیخته، دانش آموز و دانش آموز می خواهم که با دقت و زیرکی، دام های استکبار را بشناسند و وارد خاک دشمن نشوند.


به گزارش مراتبیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سرهنگ نوروزی فرمانده مرکز آموزش پدافند هوایی ارتش به نمایندگی از سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی استان قرائت شد.

همچنین پس از تکلیف عبادی – سیاسی نماز جمعه سمنان، نمازگزاران اعتراض خود را نسبت به اقدامات غیرقانونی اغتشاشگران اعلام کردند و با برپایی راهپیمایی از نیروی انتظامی حمایت کردند.

در پایان نیز در میان حاضران در راهپیمایی سخنرانی در همین زمینه قرائت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید