نهادهای امنیتی باید با اغتشاشگران خیابانی و اغتشاشگران برخورد قاطع کنند


ساعت: 22:48
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908210

غلامرضا شریعتی گفت: شورای عالی امنیت ملی، قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی باید با اغتشاشگران خیابانی و متخلفان آرامش مردم برخورد قاطع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا شریعتی در گفت و گو با بلاگ خواستار برخورد شورای عالی امنیت ملی، قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی با معاندین و فتنه گران خیابانی شد.

وی افزود: قانونگذار مسئولان امنیتی و نظامی را موظف کرده است که با هر فردی که موجب ایجاد مزاحمت یا تعرض به مردم و تهدید امنیت می شود، برخورد کنند.

نماینده مردم شرق مازندران در شورای اسلامی گفت: در شرایط عادی اگر فردی حقوق دیگران را رعایت نکند با او برخورد می شود، در چنین شرایطی باید با او این گونه برخورد شود.

شریعتی با تاکید بر اینکه همه قبول دارند که با افرادی که حقوق دیگران را رعایت نمی کنند برخورد قاطع شود، گفت: همه ملت ها در برخورد با متخلفان از قانون حمایت می کنند و این معنا را می پذیرند.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه دستگاه های قضایی و امنیتی در برخورد با فتنه گران گفت: کسانی که قصد شرکت در اغتشاشات را داشتند و باعث شهادت هموطنان شدند باید سریع و به اشد مجازات شوند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگا در شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان باید برای حفظ امنیت جامعه با زور و اقتدار با معاندین برخورد کنند، ادامه داد: کسانی که این اغتشاشات را به وجود آوردند باید تاوان خون مردم را بدهند. شهدا شاهچراغ را به شهدای حادثه تروریستی بدهید.

شریعتی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از تاکتیک هایی مانند شورش، کشتار مردم و به شهادت رساندن مردم بیگناه تلاش می کنند از رشد روزافزون جمهوری اسلامی جلوگیری کنند، گفت: کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا به صراحت گفت ما داعش را درست کردیم این چه شد. برخورد با مردم سوریه و عراق؟

وی گفت: دشمن باید بداند که این اغتشاشات کوچکترین تاثیری بر اعتقادات مردم ایران اسلامی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید