سردار اشتری: باید به افرادی که حجاب باز می کنند هشدار دهیم. اگر عده ای بخواهند به پلیس فخرفروشی کنند، ماموران ما باید با آنها برخورد کنند

سردار اشتری: باید به افرادی که حجاب باز می کنند هشدار دهیم.  اگر عده ای بخواهند به پلیس فخرفروشی کنند، ماموران ما باید با آنها برخورد کنند

سردار حسین اشعری در جلسه ستاد نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران راحیل (ره) و آرزوی سلامتی برای حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) اظهار داشت: این روز را به شما تبریک می گویم. سال ورود و امیدوارم امسال برای مردم عزیز، کارکنان و همکاران نیروی انتظامی پر خیر و برکت باشد.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه مبارک شعبان باید خود را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم، افزود: خیر نصیب ما خواهد شد و ان شاء الله دعای این امام همام با همه مردم همراه خواهد بود. و خدمتگزاران نظام

فرمانده کل کشور با اشاره به شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال زایی» که با سال جدید از سوی مقام معظم رهبری «مظله العالی» انتخاب شد، آمادگی کامل نیروی انتظامی را برای اجرای این امر اعلام کرد. وی گفت: باید ببینیم چه تعهداتی در این زمینه داریم و چه کارهایی می توانیم انجام دهیم تا عملیاتی شود.

سردار اشتری سپس به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و بصیرت افزایی اشاره کرد و گفت: وقتی صحبت از پلیس در سطح نظام اسلامی می شود، منظور پلیس تبیین و روشنگری است و در این عرصه بزرگ که در ایشان است. کشوری است که می تواند نقش داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه شاهد پیشرفت در تمامی عرصه های کشور هستیم، در حوزه انتظامی نیز کارهای زیادی انجام شده و اقدامات مهمی در جهت اطلاع رسانی این اقدامات به مردم انجام شده است. امروزه با وجود افزایش برخی جرایم، کشف جرم نیز افزایش یافته است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: وضعیت ما با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا خوب است و از ابتدای ورود اطلاعات نیروی انتظامی این امر تاثیر خوبی در کار ماموران ما داشته است. علاوه بر این در حوزه های تعامل و ارتباط، اصلاح قانون، افزایش بودجه و از همه مهمتر اصلاح ساختار، کارهای زیادی انجام شده است که با دستور مقام معظم رهبری انجام شده و تاثیر بسیار خوبی در نظام دارد. پلیس.

سردار اشتری در ادامه به فعالیت های پلیس نوروزی در کشور اشاره کرد و گفت: الحمدلله علیرغم افزایش سفر، امنیت مسافران و گردشگران به خوبی انجام شده و آرامش خوبی در پارک ها و محل های تجمع برقرار است. “

فرمانده کل کشور بر برخورد با سارقان و اراذل و اوباش تاکید کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم اراذل و اوباش برای مردم ناامنی ایجاد کنند و باید با این گونه افراد قاطعانه برخورد شود.

فرمانده معظم کل قوا در خصوص امنیت اخلاقی کشور نیز با بیان اینکه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است، گفت: پلیس مخالف شادی مردم نیست اما با متخلف مدارا نمی کند و با متخلفان قاطعانه برخورد می کند.

وی افزود: باید به افرادی که حجاب باز می کنند تذکر دهیم و قطعا مردم ما فهیم و با فرهنگ هستند و به هشدارهای پلیس توجه می کنند، اما اگر عده ای بخواهند به پلیس گستاخی کنند، ماموران ما باید با آنها برخورد کنند.

فرمانده معظم کل قوا سپس بر حسن نگرش و نگرش سریع نسبت به کار مردم در کلانتری ها تاکید کرد و گفت: البته اگر به کار مردم در نیروی انتظامی رسیدگی کند. ایستگاه ها، بسیاری از مشکلات آنها حل خواهد شد.

سردار اشتری گفت: ما معتقدیم که یک نهاد انقلابی و سرباز ولی فقیه هستیم و وظیفه خود را انجام می دهیم، اما اینطور نیست که همه مسئولیت ها بر عهده نیروی انتظامی باشد و سایر دستگاه ها به تعهدات خود عمل نکنند. . .

وی افزود: مسئولیت سرقت، مبارزه با اراذل و اوباش، جمع آوری و درمان معتادان متجاهر و ناهنجاری های اخلاقی سایر دستگاه ها را بر عهده دارند و مسئولیت هایی دارند و باید به نیروی انتظامی کشور کمک کنند.

فرمانده کل کشور در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع تصادفات نوروزی اشاره کرد و گفت: گفتیم در ایام نوروز خودرویی را به دلیل جریمه توقیف نمی کنیم، اما اگر راننده تصادف کند، خودرو را توقیف می کنیم. حتماً ماشینش را مصادره کنید.» زیرا این فرد هم جان خود و سرنشینان خودرویش و هم جان سرنشینان خودروهای دیگر را به خطر می اندازد.

وی افزود: بحمدالله علیرغم افزایش 50 درصدی سفر نوروزی نسبت به سال گذشته، با کاهش بیش از 20 درصدی تلفات انسانی در تصادفات درون شهری و برون شهری مواجه بوده ایم و این حاصل لطف الهی است، تلاش و کوشش همکاران من از پلیس راهنمایی و رانندگی و اطلاعات رسانه ها.

سردار اشعری گفت: با این حال آمار کشته شدگان حادثه نوروز امسال همچنان بالاست و باید برای شناسایی نقاط حادثه خیز، اطلاع رسانی و هشدار به مردم اقدامات زیادی انجام شود. در استان اصفهان کانون های بسیار زیادی وجود دارد و برای رفع این نقاط باید اقدامات بیشتری انجام شود.

فرمانده کل کشور اولویت اول در بحث معیشت کارکنان را تامین مسکن کارکنان دانست و گفت: برای کارکنان یا مسکن سازمانی یا غیرنظامی نیاز داریم و در این زمینه نیازمند کار جهادی هستیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در این راستا همکاری خوبی با سازمان زمین شهری و وزارت مسکن و شهرسازی صورت گرفته و در سال گذشته 10 هزار مسکن غیرنظامی را به کارکنان واگذار کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید