معترضان باید در چارچوب قانون ابراز نظر کنند/اگر مردم بخواهند امنیت کشور را تهدید کنند دیگر مورد احترام قرار نخواهند گرفت.


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906956

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه معترضان باید در چارچوب قانون اظهار نظر کنند، گفت: اگر معلمی کلاس خود را تعطیل کند، بازار مغازه اش را می بندد و هر آشوبگری که می خواهد به خیابان بیاید باید بداند که در میدان دشمن بازی می کند و مردم ضربه سختی خواهند خورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر شب گذشته در اجلاسیه یاوران انقلاب که به مناسبت یادواره شهدای حادثه تروریستی شیراز در پارک شهید عسکری (پارک کودک) برگزار شد. کشمیر گفت: ایران مرکز آزادی در منطقه بلکه در جهان است و عربستان و آل سعود ایران را مانع می بینند.

وی با بیان اینکه دروغگویان در چند وقت اخیر هزاران دروغ در رسانه های خود منتشر کرده اند تا با عزت ایران اسلامی بازی کنند، اما باید بدانند که این ملت هوشیار و بیدار است و خاطرنشان کرد: ایران اجازه هیچ اقدامی را نداده است. سیم خاردار دارند این سرزمین به دست دشمن می افتد.

امام جمعه کاشمر همچنین گفت: دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب که نمک بر زخم های اقتصادی ملت ایران می ریزند بدانند افرادی که در راهپیمایی شرکت کردند مردمی هستند که اکثر آنها مشکلات اقتصادی دارند. اما همچنان در صحنه هستند و اعلام می کنند که پشت سر این نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی اذعان داشت: همه افرادی که به هر نحو باعث سوء استفاده دشمن شدند بدانند که بعد از راهپیمایی باشکوه نمازگزاران در اقصی نقاط کشور سنت اسلامی تمام شده و هر معلمی می خواهد کلاس درس، هر بازاری را تعطیل کند. می خواهد مغازه اش را ببندد، آهسته تر و هر آشوبگری که بخواهد به خیابان بیاید، در میدان دشمن بازی می کند و سیلی محکمی از مردم خواهد خورد.

حجت الاسلام طاهری همچنین ادامه داد: بانوان در این تجمع پرشور اعلام می کنند که باید خطوط قرمز شرع و اخلاق رعایت شود وگرنه اگر مردم بخواهند با دین بازی کنند دنیا را بر سرشان خراب می کنیم.

وی با بیان اینکه معترضان باید در چارچوب قانون اظهار نظر کنند، گفت: اگر مردم بخواهند با امنیت این کشور بازی کنند و به خیابان ها بیایند دیگر برایشان احترام قائل نمی شوند و با افرادی که در حال تخریب اموال عمومی و تخریب هستند برخورد می کنند. ستون ها را خراب کنید به نظام توهین می کنند و به نظام حمله می کنند نه تنها مذاکره نمی کنیم بلکه دستگیر و محاکمه می شوند.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه هرکس می خواهد گرمای مردم را زیاد کند و به اقتصاد مردم حمله کند باید بداند که در دست دشمن است، تصریح کرد: دیگر اجازه نمی دهیم خون عزیزانمان باشد. در حرم ریخته شود و اگر آشوبگر بخواهد به خیابان بیاید، او را دشمن می دانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید