پزشکان: باید در منطقه یک می بودیم 1404 / مسئولان برنامه و قانون بودجه را 25 درصد اجرا نکردند / اگر تورم 10 درصد افزایش پیدا کند مردم دیگر تحمل نمی کنند / صدای مردم بلند است ما در مجلس باید این صدا را بشنویم

پزشکان: باید در منطقه یک می بودیم 1404 / مسئولان برنامه و قانون بودجه را 25 درصد اجرا نکردند / اگر تورم 10 درصد افزایش پیدا کند مردم دیگر تحمل نمی کنند / صدای مردم بلند است  ما در مجلس باید این صدا را بشنویم

نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید به آنچه در قانون آمده پایبند بوده و آن را اجرا کنند.

مسعود المدیجیان در سخنان خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی اظهار داشت: قدردانی از مقام معظم رهبری، خدا و امام به معنای انجام دستورات و دستوراتی است که بیان شده و باید انجام شود.

وی با تأکید بر دو مقوله پایبندی به تعهدات و عدالت در انجام آن تعهدات و تعهدات، به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر در خصوص انجام تعهدات اشاره می کند و تصریح می کند: از جمله وظایفی که خداوند تصریح کرده است، تعهد در میان جریان ها و سازمان های مختلف چیزی به نام الزام به رعایت تعهدات وجود ندارد و همه متفق القول هستند که باید به تعهدات پایبند باشند.

نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: امروز باید به آنچه در قانون اساسی، سیاست های کلی، برنامه و چشم انداز آمده است پایبند باشیم و آن ها را اجرا کنیم. ما باید در سال 1404 در منطقه اول می بودیم، قرار بود مسکن مردم را درست کنیم و حاکمان 25 درصد قانون برنامه و بودجه را انجام نداده اند و قانون دیگری می نویسیم اما چون قانون را اجرا نمی کنیم. چرا قانون بنویسیم

این پزشکان اضافه کردند: در دیداری که با مستمری بگیران داشتم اعتراض کردند که چرا به دلیل تورم دستمزدشان افزایش نمی یابد. اعتراض داشتند که با تورم دستمزدشان افزایش پیدا نکرده و زندگیشان حول محور دستمزد نمی چرخد ​​که من به عنوان نماینده مجلس جوابی برای آنها نداشتم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از قوانین مربوط به حقوق ملت را اجرا نمی کنیم، گفت: اصول 19 تا 42 قانون اساسی مربوط به حقوق ملت است، آیا آن را اجرا می کنیم؟ ما به راحتی می توانیم خانه های مردم را بگیریم، حق دفاع را بگیریم، قوه قضائیه را زندانی کنیم و اجازه ندهیم جایی تحقیق و معامله شود. ما باید تابع قانون باشیم و هیچ وظیفه ای به اندازه اطاعت از قانون مهم نیست. ما باید از حقوق ملت و عدالت در اجرای قانون دفاع کنیم.

یکی از اعضای کمیته بهداشت و درمان شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه ما باید در حالت عادی زندگی کند. حالا اگر تورم 10 درصد شود مردم دیگر تحمل نمی کنند. صدای مردم قوی است و ما باید آن را در مجلس بشنویم.

پزشکان افزودند: کارمند عادی نمی تواند در یک خانه معمولی زندگی کند و حقوق 8 میلیون تومانی او کفاف مسکن او را نمی دهد. با 8 تا 10 میلیون میشه تهران زندگی کرد؟ دولت قول ساخت مسکن، اشتغال زایی و… داده بود که نشد. گردن ما جلوتر از حرفمان است.

طبیب گفت: حضرت علی (ع) رو به مالک کرد و فرمود هر چه برای مردم و خانواده و حزب و جناح خود می خواهی از مردم نیز بخواه. آیا رفتار ما با مردم اینگونه است؟ ما باید قانون را رعایت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید