رئیسی: آمریکا، منافقین و دیگر دشمنان کشور تلاش کردند تا اهداف ضد ایرانی و ضد انقلابی خود را در داخل دانشگاه شریف دنبال کنند/ مطمئن هستیم که شریفیان اجازه نخواهند داد بدخواهان و منافقین عزت این دانشگاه را خدشه دار کنند.

رئیسی: آمریکا، منافقین و دیگر دشمنان کشور تلاش کردند تا اهداف ضد ایرانی و ضد انقلابی خود را در داخل دانشگاه شریف دنبال کنند/ مطمئن هستیم که شریفیان اجازه نخواهند داد بدخواهان و منافقین عزت این دانشگاه را خدشه دار کنند.

روز جدید رئیسی با اشاره به اینکه دانشگاه شریف یکی از نمادها و موتورهای علم و پیشرفت کشور است، گفت: نباید اجازه داد قداست علمی و اخلاقی و اعتبار جامعه نخبگان این دانشگاه با رفتارهای تحمیلی از خارج خدشه دار شود. دانشگاه. مطمئن هستیم که شریفیان اجازه نخواهند داد بدخواهان و منافقین عزت این دانشگاه را خدشه دار کنند و شریف قطعاً محترم خواهد ماند.

رایضی در نشستی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان دانشگاه شریف به بررسی ابعاد حوادث هفته جاری در دانشگاه شریف پرداخت.

در این دیدار که روز پنجشنبه در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مسئولان دانشگاه شریف گزارشی از حوادث رخ داده در این دانشگاه ارائه کردند.

رئیسی با اشاره به قداست دانشگاه و محیط علم و آرمان گرایی تصریح کرد: هیچکس حق تعدی به قداست این فضای مقدس را ندارد و همه از مسئولین گرفته تا معلمان و دانشجویان باید برای حفظ قداست و قداست این محیط تلاش کنند. .

رئیسی با اشاره به اینکه دانشگاه شریف یکی از نمادها و موتورهای علم و پیشرفت کشور است، گفت: نباید اجازه داد قداست علمی و اخلاقی و اعتبار جامعه نخبگان این دانشگاه با رفتارهای تحمیلی از خارج خدشه دار شود. دانشگاه. مطمئن هستیم که شریفیان اجازه نخواهند داد بدخواهان و منافقین عزت این دانشگاه را خدشه دار کنند و شریف قطعاً محترم خواهد ماند.

رئیسی افزود: آمریکا، منافقین و دیگر دشمنان کشور تلاش کردند تا اهداف ضد ایرانی و ضد انقلابی خود را در داخل دانشگاه شریف دنبال کنند، اما دانش اساتید و دانشجویان بزرگوار این دانشگاه اجازه نمی دهد این تلاش ها به شریف نسبت داده شود. دانشگاه.

رئیسی فضای دانشگاه را بهترین محیط برای تبادل نظر، بحث و مناظره پیرامون مسائل مهم جامعه و مشکلات اولویت دار کشور ارزیابی کرد و از مدیریت دانشگاه ها، معلمان و دانشجویان خواست تا مسئولیت پذیر بوده و جلوی تلاش برخی را بگیرند. جریان هایی برای منحرف کردن این محیط در محیطی برای دانشگاه

رئیسی در این جلسه گفت: معتقدم سازوکارهای موجود در دانشگاه برای تامین نظم و امنیت دانشگاه کافی است و همه باید به حریم دانشگاه پایبند باشند.

رئیسی در پایان با توجه به گزارشات ارائه شده از تحولات اخیر به نهادهای مسئول با محوریت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دستور داد ضمن پیگیری موضوع نسبت به رفع موانع و تسهیل امور اقدام لازم را انجام دهند. فعالیت های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه است

دیدگاهتان را بنویسید