دانشگاه علامه: 9 دانشجوی دستگیر شده آزاد شدند. پیگیر آزادی سایر دانشجویان هستیم. دستگیری همه دانشجویان خارج از دانشگاه/ دانشگاه شریف: 4 دانشجوی دستگیر شده تا ساعاتی دیگر آزاد می شوند

دانشگاه علامه: 9 دانشجوی دستگیر شده آزاد شدند.  پیگیر آزادی سایر دانشجویان هستیم.  دستگیری همه دانشجویان خارج از دانشگاه/ دانشگاه شریف: 4 دانشجوی دستگیر شده تا ساعاتی دیگر آزاد می شوند

روز جدید مدیر روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: از همان روزهای اول دستگیری دانشجویان، هیات رئیسه دانشگاه در بخش‌ها و بخش‌های مختلف رسیدگی و پیگیری کرد. طی روزها و شب های گذشته با دوستانی در تماس بوده اند که می توانند به آزادی تمامی دانشجویان دستگیر شده کمک کنند. همچنین رسول جلیلی سرپرست دانشگاه شریف گفت: چهار دانشجوی دانشگاه شریف که روز دوشنبه هفته گذشته بازداشت شدند تا ساعاتی دیگر به آغوش خانواده های خود بازخواهند گشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی از آزادی 9 دانشجوی دستگیر شده این دانشگاه خبر داد.

محسن حبیبی گفت: با تلاش مستمر و همه جانبه هیات رئیسه دانشگاه به ویژه عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی ۹ نفر از دانشجویان دستگیر شده این دانشگاه آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، وی با بیان اینکه پیگیر آزادی سایر دانشجویان هستیم، افزود: روز گذشته علامه طباطبایی رئیس دانشگاه از نظارت شبانه روزی هیات رئیسه دانشگاه به دانشجویان خبر داد. دانشگاه برای آزادی دانشجویان دستگیر شده و اطمینان خاطر به دانشجویان گفت: با وجود اینکه همه دانشجویان خارج از دانشگاه دستگیر می شوند، اما هیات رئیسه دانشگاه تمام تلاش خود را برای آزادی آنها می کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: از اولین روزهای دستگیری دانشجویان، هیات رئیسه دانشگاه در بخش ها و بخش های مختلف در حال تلاش و پیگیری مسائل بوده است. طی روزها و شب های گذشته با دوستانی در تماس بوده اند که می توانند به آزادی تمامی دانشجویان دستگیر شده کمک کنند.

حبیبی یادآور شد: در حد توان پیگیری می کنیم، حتی در صورت نیاز به وثیقه، تلاش می کنیم وثیقه بگذاریم تا همه دانشجویان بازداشتی آزاد شوند.

وی گفت: با خانواده تمامی دانشجویان بازداشت شده در ارتباط هستیم و از آزادی دانشجویان آزاد شده به خانواده آنها اطلاع داده ایم. همه ما از دغدغه های دانشجویان و شرایط موجود ناراحت هستیم.

دانشگاه شریف: 4 دانشجو تا ساعاتی دیگر آزاد می شوند

رئیس دانشگاه شریف اعلام کرد: چهار دانشجوی دانشگاه شریف که روز دوشنبه هفته گذشته بازداشت شده بودند، تا ساعاتی دیگر با پیگیری های مستمر رئیس این دانشگاه و نماینده ولی فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آغوش خانواده های خود بازخواهند گشت. دانشگاه

رسول جلیلی، رئیس دانشگاه شریف، شامگاه جمعه 17 مهر 1401 در ویدئویی که در کانال خبری دانشگاه منتشر شد، در خصوص آخرین اقدامات برای آزادی دانشجویان بازداشتی از این دانشگاه گفت: تلاش های زیادی در این زمینه انجام داده ایم. دو روز گذشته موفق به رهایی دانش آموزان از بازداشتگاه شدند.

رئیس دانشگاه شریف افزود: چند ساعتی در وزارت علوم بودم و صحبت های زیادی با وزیر علوم داشتم و آقای وزیر انصافاً تلاش زیادی کردند و تصمیم گرفتند نتیجه پیگیری ها را به من اعلام کنند. امیدوارم هر چه زودتر خبرهای خوبی برای شما داشته باشم.

جلیلی در این ویدئو تاکید کرد: دیشب با افرادی از قوای سه گانه صحبت هایی داشتم و امیدوارم همه همکاری کنیم تا در روندی که دنبال می کنم مشکلی پیش نیاید.

مون: بیشتر دانشجویان دستگیر شده آزاد شده اند

علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری مقامات امنیتی و قضایی، اکثر دانشجویان دستگیر شده در اغتشاشات اخیر دستگیر شده اند. منتشر شد. مذاکرات برای آزادی بقیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اکثر دانشجویان دستگیر شده با پیگیری های وزارت علوم و خدمات امنیتی آزاد شده اند، خبر داد: کلاس های دانشگاه های کشور حضور داشته و به همین منوال ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید