رئیس دانشگاه علامه طباطبایی: 10 دانشجوی ممنوع الخروج داریم/ به آنها اعلام شده که می توانند در امتحانات شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی: 10 دانشجوی ممنوع الخروج داریم/ به آنها اعلام شده که می توانند در امتحانات شرکت کنند.

عبدالله معتمدی درباره آخرین وضعیت دانشجویان ممنوع الخروج گفت: دانشگاه علامه طباطبایی در طول مدت تحصیل حدود 10 دانشجوی ممنوع الخروجی داشت که فرصت حضور در امتحانات به این افراد اطلاع رسانی شد.

علامه طباطبایی رئیس دانشگاه درباره شرایط ورود دانشجویان ممنوع الورود در امتحانات پایان ترم گفت: هیچ دانشجویی در ایام امتحانات مجاز به ورود نیست. در طول ترم مدرسه از ورود برخی دانش آموزان جلوگیری شد.

عبدالله معتمدی با بیان این مطلب، درباره آخرین وضعیت دانشجویان ممنوع الخروجی گفت: دانشگاه علامه طباطبایی در طول مدت تحصیل حدود 10 دانشجوی ممنوع الخروجی داشت که فرصت حضور در آزمون به این افراد اطلاع رسانی شد.

علامه طباطبایی رئیس دانشگاه درباره آیین نامه جدید انضباطی دانشجویان گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همواره مرجع بررسی و اصلاح آیین نامه انضباطی دانشجویان است و هرگونه تغییر را به دانشگاه ها اطلاع می دهد. از سال 1374 تاکنون آیین نامه انضباطی در فرآیندهای مختلف با توجه به شرایط و مقتضیات زمان مورد بازنگری قرار گرفته و تغییرات آن به دانشگاه ها ابلاغ شده است.

تغییرات آیین نامه انضباطی حقوق دانش آموزان را نادیده نمی گیرد

وی تصریح کرد: تغییرات و بازنگری آیین نامه انضباطی دانش آموزان امروز هیچ تفاوتی با تغییرات قبلی ندارد و تغییرات با توجه به شرایط انجام شده است. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرجع بازنگری قوانین انضباطی، مجدداً آیین نامه انضباطی قبلی را مورد بازنگری قرار داد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی تغییرات آئین نامه جدید انضباطی دانشجویان را تغییرات ماهوی (تغییرات اساسی و اساسی بر اساس آئین نامه های قبلی) دانست و گفت: دانشجویان می توانند به تصمیم کمیته بدوی اعتراض کنند. همچنین پس از صدور رأی تجدیدنظر، حق اعتراض دارند و اعتراض دانشجویان مورد رسیدگی مدیریت مرکزی قرار می گیرد.

معتمدی ادامه داد: تغییرات آیین نامه انضباطی اساسی نیست و به این معنا که حقوق دانش آموزان نادیده گرفته می شود. بنابراین به نظر می رسد که بازنگری آیین نامه انضباطی کمی متفاوت شده است تا تشریفات اداری و مشکلاتی که تصمیم گیری را سرعت می بخشد، برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید