رئیسی: در بحث کالاهای صادراتی بدخواهان به دنبال خرابکاری در روابط ایران با همسایگان خود هستند.

رئیسی: در بحث کالاهای صادراتی بدخواهان به دنبال خرابکاری در روابط ایران با همسایگان خود هستند.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت گفت: اقدامات متعددی برای کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار انجام شده است، اما شرایط فعلی بازار حاکی از آن است که باید سریعا راه حلی برای مدیریت قیمت ها اندیشیده شود.

رئیسی در ادامه بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد و گفت: با توجه به برودت هوا رعایت مدل های صرفه جویی در مصرف گاز برای حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی گاز بسیار حائز اهمیت است و رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید مردم را بیشتر کنند. تشویق به صرفه جویی در مصرف گاز در گذشته.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه دولت برای تغییر ساختار اداری کشور گفت: برای ایجاد این تغییر نباید حتی یک روز و تغییرات لازم در سازمان اداری کشور را از دست داد. دولت باید کارآمدی نظام اداری را ایجاد کند.

وی ادامه داد: علاوه بر این همه دستگاه های اجرایی علاوه بر تلاش برای مبارزه با فساد، روابط ناسالم و رانت خواری باید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف را اجرا کنند.

رئیسی گفت: بر اساس آمار، صادرات غیرنفتی کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد افزایش داشته است. طبیعی است که بدخواهان به دنبال خرابکاری در روابط ایران با همسایگان خود باشند که باید به آن رسیدگی کنند، آیا واقعاً مشکل صادراتی بود یا مشکل سیاسی؟

دیدگاهتان را بنویسید