بهبود روابط با همسایگان نظر ائمه انقلاب است/ اثرات مثبت روابط با همسایگان در کشور


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810491

نوروزی گفت: رئیسی رئیس ارتقای روابط با هموطنان است و این دیدگاه بسیار ارزشمند است و رئیس قوه مجریه به دنبال فضایی آرام برای کشور با آثار مثبت در فضای دیپلماسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما رحمت نوروزی به سفر رئیس جمهور به قطر و دستاوردهای این سفر اشاره کرد و گفت: این سفر با کشورها سازگار است.

عضو هیأت مدیره کمیته تلفیق بودجه ادامه داد: نکته اصلی ارتقای ارتباط با هموطنان است و این دیدگاه بسیار ارزشمند است و رئیس قوه مجریه به دنبال فضایی آرام برای کشور با آثار مثبت است. در دیپلماسی.”

نوروزی گفت: در هفته‌های اخیر با وزیر امور خارجه نیز دیدار داشته‌ایم و قول بخشی از سوی وزارت امور خارجه منعکس شده است و در مجلس در کنار دولت هستیم و نمایندگان مجلس مصوبه‌ای درباره انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای امضا کردند. . به تأکید اسلام و قرآن در جهت پیشرفت علمی به ویژه در زمینه پزشکی و فناوری های نوین توجه کنید.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال بمب اتمی نیست و ما از طریق نمایندگان بیانیه ای داشتیم که این مهم را برجسته کرد و خواستار رسیدگی به موضوع مذاکرات در چارچوب قانون شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بودجه ذیل سهم درآمدهای مالیاتی استان افزایش یافته است در حالی که بخشداری گلستان دارای صنعت کوچک و خرد است و باید شرایط را برای ایجاد صنایع مادر فراهم کنیم و برای این موضوع با جدیت تلاش خواهیم کرد. سابق.

نورزی گفت: باید بتوانیم در شرایط تحریم های سرکوبگرانه به بودجه قابل قبولی نگاه کنیم و امیدواریم اقدامات انجام شده موثر واقع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید