حماس از نقش مثبت حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهبود روابط با دمشق قدردانی کرد


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904656

معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو با شبکه المیادین از نقش مثبت حزب الله لبنان و سپاه پاسداران در بهبود روابط این جنبش با سوریه قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خلیل الهیه معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگو با المیادین از نقش مثبت حزب الله لبنان و سپاه پاسداران در بهبود روابط این جنبش با سوریه قدردانی کرد.

الحیاء با تاکید بر اینکه حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از متحدان جنبش حماس هستند، تاکید کرد: با همه کسانی که از ملت فلسطین حمایت می کنند در تماس خواهیم بود.

وی افزود: گامی که امروز با حضور بشار اسد برداشته شد، با گام های دیگری برای تحکیم روابط در خدمت پروژه مقاومت تکمیل می شود.

از سوی دیگر، یکی از رهبران فلسطینی در گفتگو با المیادین به تشریح فضای دیدار روز گذشته گروه های فلسطینی با رئیس جمهور سوریه که برای اولین بار از 10 سال پیش با حضور یک نماینده عالی رتبه برگزار شد، پرداخت. جنبش حماس بسیار مثبت و سازنده است.

وی گفت: بشار اسد در این دیدار تاکید کرد که هر آنچه در گذشته رخ داده به پایان رسیده و ما به آینده چشم دوخته ایم.

این رهبر فلسطینی که نامش توسط المیادین فاش نشد، از نقش مهم و مؤثر سپاه قدس و سید حسن نصرالله در بهبود روابط جنبش حماس و سوریه قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید