اشتغال ناقص در مذاکره با همسایگان 8 سال گرد و خاک برافراشت/دشمن به دنبال درگیری ایران و همسایگان است


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820868

نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه دولت باید منشاء خارجی ریزگردها را از طریق دیپلماسی کنترل کند، گفت: کوتاهی های دولت قبل در بدتر شدن این شرایط موثر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در سخنانی پیش از دستور امروز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه دنیای فردا انرژی هسته ای است، گفت: اگر کشورها به دانش هسته ای دست پیدا نکردند باید از آنها التماس کنند. کشورهای دیگر.

وی با گرامیداشت روز ملی انرژی هسته ای دست مذاکره کنندگان را بر روی دستاوردهای ایران در این علم باز کرد و گفت: ما ملتی هستیم که در حال زیر سوال بردن هستیم.

سروری از اقدام ناجوانمردانه در صحن حرم رضوی و حمله به سه روحانی می گوید: دشمن به دنبال ایجاد زمینه تفرقه و اختلاف است و به فرموده حضرت آقا جای مظلوم و قاتل را عوض می کند.

وی افزود: ایران یکی از کشورهایی است که در تاریخ با ادیان و اقوام همزیستی دارد و با خروج آمریکا از عراق و افغانستان، دشمن به دنبال ایجاد درگیری بین ایران و همسایگان و درگیری های داخلی است.

نائب رئیس شورای شهر تهران اقدامات ناجوانمردانه در صحن حرم را با هدف ایجاد راهبرد اختلاف عنوان کرد و گفت: این اتفاق نشان داد که مردم ایران فهیم هستند.

وی با اشاره به تقارن این ایام با سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی که در تاریخ معاصر سند طلایی مقاومت، هوشیاری و بصیرت ملت ایران بوده است، گفت: یکی از چهره های موثر در پاسداشت مقدس است. در کشور.

سروری به گرد و غبار خطرناک سه روز گذشته تهران اشاره کرد و گفت: این گرد و غبار به حدی بود که تصمیم گرفتم جلسه امروز را لغو کنم و احساس کردم این جلسه برای اعضا خطرناک است. اما از آنجایی که استاندار اعلام کرد تعطیلی وجود ندارد، ما هم جلسه گذاشتیم.

وی ادامه داد: افراد ورشکسته سیاسی پس از این ماجرا شروع به هجوم به شورا و شهرداری کردند و فرماندار تعیین کرده بودند و جایی برای شورا و شهرداری نبود.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: گرد و غباری که کارکنان باید جدی بگیرند و منشا خارجی آن را وزارت امور خارجه و دولت پیگیری کنند و با تفاهم نامه مشترک مناطق مشکل زا برطرف شود. ما به همراه دولت های عراق و عربستان سعودی از مسئولان می خواهیم که این موضوع گرد و غبار را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید