8 سال غفلت با همسایگان ثروتمند به ضرر ایران پایان یافت/ دولت سیزدهم به دنبال جبران است


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810496

دبیر جامعه روحانیون رزمنده ناحیه گلستان؛ وی سفر رئیس جمهور به قطر را ستود و تقویت اقتصاد دو کشور را مهم دانست.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین گربانعلی جمشیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: سفر 10 ساله رئیس جمهور به قطر در واقع بازگشت روابط با همسایگان برای افزایش قدرت منطقه ایران است.


وی با اشاره به دیدگاه های تندروانه دولت روحانی برای برقراری ارتباط با کشورهای اروپایی و آمریکا، افزود: به کشور روی آوردم.


دبیر جامعه روحانیت جنگ استان گلستان با تاکید بر اینکه دولت اصلی به دنبال جبران تحکیم روابط اقتصادی با کشورهای همسایه است، گفت: اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی همکاری با کشورهای همسایه است.


جمشیدی گفت: تعامل با کشورهای همسایه می تواند ایران را از نظر اقتصادی، فرهنگی و بین المللی تقویت کند و در این راستا کشورهای حوزه خلیج فارس که دارای ذخایر بزرگ گاز و نفت هستند در اولویت هستند و این نقطه قوت در سیاست خارجی کشور است. دولت سیزدهم.» در دست بررسی است.


وی سفر به قطر را در احیای اقتدار جمهوری اسلامی موثر خواند و گفت: قطر یکی از ثروتمندترین کشورها و بزرگترین صادرکننده گاز طبیعی مایع در جهان است که می تواند فرصت مغتنمی برای تقویت اقتصاد دو کشور باشد. کشورها. .


دبیر جامعه روحانیت رزمی استان گلستان افزود: اقتصاد کشور نباید مشروط شود و فقط باید برای حل مشکلات به فکر سایر کشورها باشد و دولت باید برخلاف روال گذشته به ظرفیت داخلی توجه کند. با توجه به ظرفیت های داخلی پیدا شده است. تصمیم گرفته می شود.


جمشیدی با بیان اینکه تمرکز بر اقتصاد مقاومتی باعث افزایش امید در داخل و اطمینان سایر کشورها نسبت به ایران می شود، گفت: مسئولان باید برای برآوردن مطالبات اساسی مردم و رهبری در جامعه تلاش بیشتری کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید