دولت با اصلاح نظام یارانه ای به دنبال ثروتمند کردن مردم است/ وضعیت اجاره غیرمعمول ماریانا تقریبا تحت کنترل است


ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837772

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت معیشت مردم را فدای سیاست نمی کند و آنها را فقیر می کند، دولت با اصلاح پرداخت یارانه ها به دنبال ثروتمندسازی مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، مهدی رمضانی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران استان کردستان با اشاره به اصلاح نظام یارانه ها و حذف ارز ترجیحی اظهار داشت: دولت معیشت مردم را فدای سیاست و فقیر نمی کند، دولت ثروتمند می شود. مردم با اصلاح پرداخت یارانه ها.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه به فضل الهی در زمینه ریشه کنی فساد در استان کردستان به خوبی عمل کرده ایم، گفت: کردستان می تواند پایلوت و پیشرو در پیشرفت کشور باشد.

وی افزود: اگر همه آحاد ملت و مسئولان احساس مسئولیت کنند، تحول، پیشرفت و شکوفایی حاصل می شود و رسانه ها باید به عنوان دستگاه های نظارتی دولت در میدان باشند.

رمضانی ادامه داد: کردستان مملو از نیروی کار نخبه است که اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود، استان رونق می گیرد.

وی با اشاره به بحث افزایش اجاره بها در برخی نقاط استان گفت: دغدغه اصلی ما جلوگیری از نارضایتی مردم است و افزایش اجاره بهای غیر سنتی عامل نارضایتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در چند روز اخیر شرایط نامتعارفی بر وضعیت اجاره بها در مریوان حاکم شده و با جدی گرفتن موضوع و الزام فرماندار مریوان به رسیدگی و کنترل اوضاع، اقدامات انجام شده و نتایج صحیح این اقدامات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید