مردم باید از مطالبات دولت برای اصلاح نظام پرداخت یارانه مطلع شوند


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838033

رئیس جمهور توجیه نظام توزیع یارانه ها را راهکار ملی و یک ضرورت برای اقتصاد کشور خواند و بر لزوم همدلی و همفکری همه دستگاه های دولتی در اجرای این طرح تاکید کرد و تنظیم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جلسه هیئت دولت اصلاحات اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه ها را برنامه مهم کنونی دولت دانست و بر شفاف سازی موضوع و اقناع افکار عمومی تاکید کرد.

رئیس جمهور گفت: مردم عزیز ما مردمی فهیم و دوراندیش هستند و اگر الزامات اجرای قانون بودجه 1401 و برنامه های دولت برای ساماندهی اقتصاد کشورشان به درستی تبیین شود، قطعا در این زمینه همراهی خواهند کرد. “

دکتر رئیسی با بیان اینکه مردم باید نسبت به اصلاح نظام اقتصادی و تغییر رویکرد پرداخت یارانه آگاه باشند، توضیح داد که چرا دولت چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و پیامدهای آن برای کشور چیست.

رئیس جمهور گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه ها بر اساس سیاست ها و قوانین مصوب مجلس و نیاز امروز کشور است که با ساعت ها و سایر قوا، رسانه ها، صاحبان تریبون های مردمی و مسئولان دولتی و مساعدت ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و این امر دعوت به کار مهمی کرد. .

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید