اصلاح نظام پرداخت یارانه ها در راستای گشایش روابط اقتصادی است/دولت باید نسبت به انتصابات حساس باشد

وی افزود: اقدام دولت در اصلاح نظام پرداخت یارانه ها با هدف گشایش قطب های اقتصادی است. اگرچه این اصلاح، عملیات دردناکی است و آزادسازی قیمت ها برای مردم سخت است، اما به مرور زمان به دلیل اصلاح اساسی، شیرینی جای درد را می گیرد و اقشار ضعیف جامعه بیشتر مورد حمایت قرار می گیرند.

نیدی، مدیر مسئول این هفته نامه، گفت که تفاوت های مهمی در نحوه نگاه دولت ها به حل مشکلات اقتصادی وجود دارد. وی گفت: گاه با دولتی مانند دولت روحانی مواجه هستیم که درد و خونریزی دارد و این درد محصول جراحی نیست، بلکه حاصل امید به دشمن و نگاه به بیرون است.


در دولت فعلی یارانه ها برای مصرف کننده واقعی در نظر گرفته شده است


رسایی با اشاره به تاثیرات طرح دولت بر معیشت مردم گفت: در گذشته یارانه و حمایت های دولتی به تولیدکنندگان پرداخت می شد و مردم از سوی تولیدکنندگان، صادرکنندگان یا واردکنندگان حمایت می شدند، اما در دولت فعلی یارانه ها مصرف کننده واقعی است. “

وی با اشاره به انتصابات دولت سیزدهم اذعان داشت: افرادی که کرسی دارند و پشت میز می نشینند باید در خدمت مردم باشند و نگاه مسئولیت او بسیار مهم است؛ اگر دولت در انتصابات خود مرامنامه خود را رعایت نکند. این انتظار که او بتواند شعارهای خود را عملی کند، انتظاری نادرست است.

این فعال سیاسی گفت: لازم است دولت نسبت به موضوع انتصابات حساس باشد و این انتصابات در راستای شعار، جهت گیری، آرمان، مسلک و مطابق با خواست مردم باشد.

رسایی با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی در طول تاریخ همواره مورد هجمه دشمنان بوده است، اما همچنان وجود دارد، یادآور شد: ایدئولوژی نظام اسلامی بر اساس وعده های الهی، شعارهای دینی، نظام مردمی است و این یکی از رموز نظام جمهوری اسلامی است. ایران..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید