مردم باید از مطالبات دولت برای اصلاح نظام پرداخت یارانه مطلع شوند

مردم باید از مطالبات دولت برای اصلاح نظام پرداخت یارانه مطلع شوند

روز جدید رئیس جمهور با تاکید بر لزوم همدلی و همبستگی همه بخش های دولت در اجرای این طرح گفت: همه مردم باید نسبت به الزامات قانونی اصلاح نظام توزیع یارانه ها و نحوه اجرای آن آگاه باشند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت اصلاح نظام اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را از برنامه‌های مهم کنونی دولت بررسی و بر لزوم تبیین دقیق این موضوع و اقناع افکار عمومی تاکید کرد.

رئیس جمهور گفت: مردم عزیز ما مردمی فهیم و دوراندیش هستند و اگر الزامات اجرای قانون بودجه 1401 و برنامه های دولت برای ساماندهی اقتصاد کشورشان به درستی تبیین شود، قطعا در این زمینه همراهی خواهند کرد. “

رئیسی گفت: مردم باید نسبت به اصلاح نظام اقتصادی و تغییر رویکرد پرداخت یارانه آگاه باشند و به آنها توضیح دهند که چرا دولت چنین تصمیمی گرفته و چه عواقبی برای کشور دارد.

رئیس جمهور گفت: طرح توزیع عادلانه یارانه ها بر اساس سیاست ها و قوانین مصوب مجلس و نیاز امروز کشور است که با ساعت ها و سایر قوا، رسانه ها، صاحبان تریبون های مردمی و مسئولان دولتی و مساعدت ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و این امر دعوت به کار مهمی کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید