بدخواهان به دنبال هرج و مرج ذهنی در افکار عمومی هستند

وی افزود: این روزها بحث و بحث بر سر اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست، بلکه اصل حرکت نظام جمهوری اسلامی مورد هدف دشمنان قرار گرفته است و اگر به خطوط سیاسی غالباً نادرست مشغول شویم، آنها این کار را انجام خواهند داد. آسیب جدی ببیند و طبیعتاً اگر دولت خود را خدمتگزار همه مردم بداند باید بدون توجه به گرایش ها و دیدگاه های سیاسی در جهت خدمت به همه مردم عمل کند و با آحاد ملت در ارتباط باشد و از امکانات استفاده کند. نظرات کارشناسان با هر سلیقه

استاندار قزوین تصریح کرد: از بین بردن آسیب های فکری و روانی با روش های سلبی امکان پذیر نیست، باید بپذیریم که امروز برخی از اقشار مختلف جامعه سوال دارند، رسانه های معاند به دنبال آشفتگی ذهنی در اذهان عمومی هستند، ما باید از فرصت استفاده کرد و به دور از حاشیه ها، گفتمان اصیل انقلاب اسلامی را احیا کرد. یکی از مهمترین دریچه های ایجاد این اختلال روانی، فضای مجازی است که باید در این زمینه تصمیم درست و شاید سختی بگیریم.

وی تاکید کرد: همه ما نگران فضای مجازی و انگی هستیم که در آن ایجاد شده است، رسانه‌های معاند موجی از دروغ‌پردازی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند و عده‌ای بدون اینکه بدانند در داخل به این ادعاهای کذب دامن می‌زنند. فضا. ییل مجازی و رها می‌خواهند پیامدهای انتشار اخبار جعلی را بگیرند، ما باید راه‌حلی برای اداره صحیح فضای مجازی پیدا کنیم و تا زمانی که از حریم خصوصی محافظت می‌کنیم و نظرات مختلف را ارائه می‌کنیم، از دروغ‌گویی غیرمستند جلوگیری می‌شود. دوستان ما نیازمند بهبود جدی در حوزه محتوا و بهبود وضعیت ساختاری هستند.

کاظمی در ادامه با یادآوری تاثیر رسانه ها بر اتفاقات ماه های اخیر گفت: بر اساس گزارش ملی یکی از ابزارهای موثر در اتفاقات اخیر موسیقی زیرزمینی است که در سال های اخیر در اختیار جوانان قرار گرفته است. طبق مطالعات، درصد تعداد قابل توجهی از عناصر اصلی شورش تحت تأثیر موسیقی زیرزمینی قرار گرفتند که در آن خشم، نفرت و ناامیدی اوج گرفت. پس از انتشار چنین موسیقی هایی، همراه با ایجاد احساسات کاذب و زودگذر با به تصویر کشیدن کشور در اوج بدبختی و ظلم، ناامیدی در بین نوجوانان القا می شود.

وی تاکید کرد: در حوزه آموزش عالی و آموزش عمومی نیز نیازمند تغییرات جدی هستیم، در زمینه محتوای آموزش عالی و عمومی مشکل داریم، نظام آموزشی ما باید بتواند با رشد رسانه ها و در دسترس بودن مطالب جدید همگام باشد. عبارات با شرایط فعلی جامعه باید خود را منطبق و پاسخگوی نیازهای جامعه آماری خود باشد، زیرا اگر نتوانیم آموزش درستی را در آگاهی عمومی ارائه کنیم، این شکاف در حوزه های دیگر خود را نشان می دهد.

استاندار قزوین با اشاره به مشکلات شهر قزوین بیان کرد: امروز شاهد نارضایتی بخشی از جامعه هستیم که ریشه آنها به سال های گذشته گره خورده است. در دهه 90 در بسیاری از حوزه های اقتصادی به دلیل کاهش ظرفیت داخلی رتبه مثبتی کسب نکردیم.

وی یادآور شد: مسیری که سال ها طی کرده ایم را نمی توان یک شبه برگرداند، اما اقداماتی در حال انجام است که باعث افزایش نرخ رشد اقتصادی و کاهش تورم در حوزه اقتصادی شده است.

استاندار قزوین ادامه داد: در حال حاضر عوامل متعددی برای نارضایتی های اجتماعی در شهر قزوین وجود دارد که باید مورد به مورد بررسی کنیم و در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداریم، به عنوان مثال یکی از این مشکلات بلاتکلیفی تعاونی های مسکن است. متاسفانه . در برخی از این تعاونی ها در گذشته محاسبات اشتباهی صورت گرفته است که امروزه برای حل مشکل نیازمند فرآیندهای پیچیده و زمان بر است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات اساسی بحث نانوایی ها است، بحث فساد در نانوایی ها آرد یارانه ای است، دولت اقدامات خوبی برای توزیع هوشمند آرد یارانه ای انجام داده است و باید این مسیر را تا حصول نتیجه طی کرد، ضمن اینکه کیفیت و کیفیت پخت نان و رعایت زمان پخت توسط نانوایی ها از دیگر دغدغه های این اداره کل است که سعی شده با بازرسی های منظم که روزانه در بیش از هفتاد نانوایی سطح شهر انجام می شود، آن را پیگیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید