آیا هنرمند واقعی ایرانی به دنبال هرج و مرج در کشورش است؟


ساعت: 08:42
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1899948

جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص درگذشت خانم امینی و سایر موارد مرتبط؛ وی ضمن ابراز تاسف از والدین خود گفت: باید به مراجع قانونی فرصت رسیدگی داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; جعفر دهقان جانباز کشورمان در خصوص درگذشت خانم امینی و شرایط پیرامون آن؛ وی ضمن ابراز تاسف از والدین خود گفت: باید به مراجع قانونی فرصت رسیدگی داده شود.


وی افزود: با وجود موضع منطقی این بازیگر ما متاسفانه عده ای آمدند و به نام اعتراض دست به آشوب و آشوب زدند. البته باید توجه داشت که اعتراض با اغتشاش فرق می کند، شورش و بی نظمی است که با آتش زدن پرچم ختم می شود..


دهقان افزود: هنرمندان ایرانی قطعا اهل اغتشاش و اغتشاش نیستند و باید توجه داشت که این تحرکات اعتراضی نیست، وقتی هنرمندی با پول مردم و از طریق بیت الملال سر کار آمده است، اگر از اغتشاش و بی دینی و بی دینی حمایت کند. فعالیت های غیر ملی و پشت کردن به ارزش های کشور. او در واقع به دین و قرآن و کشور و پرچم و مردم خیانت کرده است.


این بازیگر پیشکسوت کشورمان تاکید کرد: به هیچ وجه نباید این واقعیت را فراموش کرد که مردم ما بسیار فهمیده و با فرهنگ هستند و با متخلفان برخورد می کنند. مردم ما دوست را از دشمن تشخیص می دهند و اجازه نمی دهند دشمنان و جناح ها و منافقین به کشور ما آسیب برسانند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید