احمد خاتمی: خیلی وقت است که به دنبال هرج و مرج هستند

حجت الاسلام سید احمد خاتمی شامگاه پنجشنبه 30 مهر 1401 در مراسم جشن وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) در مسجد جامع روستا. جوشقان بخشدار نوبران شهرستان ساوه گفت: وحدت یعنی اینکه انگشتان دست از یکدیگر جدا، شکسته و در هم تنیده شده و به مشت تبدیل شده و بر سر دشمنان اسلام می کوبند.

وی بیان کرد: مردم روستای جوشگان و بخش نوبران ساوه مردمی متدین و ولایتمدار هستند و شهید سردار چمران از افتخارات این خطه از سرزمین اسلامی است که در کنار صدها شهید دیگر این منطقه فداکار است. خود را به انقلاب اسلامی می‌رسانند و پیامشان اتحاد و یکپارچگی است در مقابل دشمنان و مخالفان اسلام و پشتیبان ولایت بودند.

عضو شورای خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه از ابتدای اسلام مخالفت با اسلام در قالب قیام های مختلف در دستور کار جبهه باطل بوده است، تصریح کرد: قیام ها از زمان پیامبر گرامی اسلام تا کنون بوده است. (ص) چنان پیش رفت که در جنگ خندق دشمنان، اسلام اعلام کرد که نظام نبوی در پایان است، اما نه تنها نظام نبوی به پایان نرسید، بلکه بر بلندترین قله های جهاد فریاد اسلام سر داد. امروز نیز پس از 1400 سال برافراشته شد، پرچم اسلام همچنان برافراشته است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، نظام نظامی در مسیر نظام انبیا و علویان تأسیس شد و پس از گذشت بیش از چهار دهه از شکل گیری انقلاب، صدها قیام های کوچک و بزرگ علیه انقلاب اما با بصیرت ملت ایجاد و انجام شد و ولایتمداری توطئه های آنها یکی پس از دیگری شکست خورد.

وی افزود: قدرت های منحوس خارجی تا آخرین نفس خود از نظام شاهنشاهی دفاع کردند اما خداوند خواست که سلسله فساد و طاغوت سقوط کند و صدای انقلاب در سراسر جهان طنین انداز شود.

این عضو حقوقی شورای نگهبان به «اغتشاشات» رخ داده در دوران انقلاب اشاره و بیان کرد: اغتشاشات سال 78، اغتشاشات دانشگاه، اغتشاشات سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات، اغتشاشات سال های 97 و 98 و قیام اینها. سال به بهانه قتل یک زن، با هدف منزوی کردن انقلاب ایجاد شد، اما واقعیت این است که از مدت ها پیش به دنبال آشوب و اغتشاش بودند و به بهانه واهی این حادثه نقشه خود را عملی کردند. و با هدف سرنگونی نظام دست به شورش زدند، اما در تمام این دسیسه ها به سنگ زدند.

وی افزود: تا زمانی که پشت سر دین و اسلام ایستاده ایم قیام ها ادامه خواهد داشت و تا زمانی که بحث پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مطرح می شود قیام ها وجود دارد و دشمنان به دنبال کاهش سرعت کشور هستند، این قیام ها و سناریوهای دروغین نباید اجازه دهند ما را از مسیر اصلی پیشرفت نظام اسلامی منحرف کنند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای مختلف آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمام دسیسه های بدخواهان را خنثی و نقش بر آب کردند.

وی در ادامه شهرستان ساوه و بخش نوبران را زادگاه بسیاری از علما و مشاهیر دانست و گفت: مرحوم علامه اصغری ساوجی از علما و علمای دینی این دیار بوده و آثار ایشان باعث افتخار عالم شیعه است.

سرود خوانی و مداحی میلاد پیامبر رحمت و رهبر دین از دیگر برنامه های این آیین بود.

دیدگاهتان را بنویسید