راز هرج و مرج دشمن از قیام 88 تا قیام اخیر؛ نظافتچی ها هنوز به فکر ضربه زدن به کشور هستند


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900633

جوزانی بیان کرد: نباید انتظار داشت که با پایان هر ناآرامی پرونده های خصومت بسته شود، بنابراین کشور باید مسیر خود را طبق برنامه های توسعه طی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی جوزانی فعال سیاسی گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص ابعاد فتنه جدید دشمن اظهار داشت: ببینید در این دهه اخیر به دلیل فشارهایی که در حوزه اقتصاد و مشکلات معیشتی به وجود آمده و جان مردم را به خطر انداخته است. زیر نور در کانون توجه، هر رویداد بزرگ و مالکوست در کشور، به دلیل گستردگی فضای مجازی، نام رمز شورش در کشور است.

وی افزود: اگر بحث اصلاح ساختارها و مشکلاتی مانند تورم، گرانی و بیکاری را کنار بگذاریم و به جای آن چاره ای برای بهبود آن بیندیشیم، سخت و نرم به هر شکل و شکلی ادامه پیدا می کند. مرگ دلخراش یک هموطن کرد بهانه ای می شود برای تبدیل شدن به رمزی برای هرج و مرج که هر از چند گاهی برای کشور هزینه دارد، روزی دیگر با سناریویی دیگر!

جوزانی ادامه داد: بنابراین راز هرج و مرجی که از سال 1387 تا امروز به دلایل مختلف ادامه دارد، زیر خاکستر نگه داشتن این آتش است، از سلطنت طلبان گرفته تا کومله ها و مجاهدان و سلبریتی هایی که هیچ تحلیلی در درک مشکلات ندارند، با حمایت از کشورهای غربی و آمریکا، با هر بهانه ای، کشور را مجبور کردند تا با شورش های فصلی با چالش تحولات درونی مواجه شود.

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد: هر چند دشمنی این گروه ها با نظام تمام نمی شود، اما با مدیریتی اصولی می توان به اصطلاح سوژه را از دست این گروه گرفت و یا به اصطلاح غارت آماده را در اختیار اینها قرار داد. لاشخورها!

وی افزود: به عنوان مثال با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر اینکه برخی سیاست ها در اجرای قانون قابل تغییر است، در مورد ورود زنان به ورزشگاه ها این گونه نبود که شخصیت های نقابدار به نام های موسی علینژاد و ووریا غفوری نیز ظاهر شوند! ? وگرنه از چند سال گذشته تا امروز دلیل تحمیل چالش بزرگی بر ورزش کشور با این معضل چه بوده که به راحتی از عهده آن بر می آمد!؟.

جوزانی گفت: در بین روسای جمهور اعتقاد بر این است که نیت آقای رایضی حل مشکلات داخلی و خارجی کشور بدون مرز است اما با توجه به چهل و سه سال عمر نظام و تحمیلی باید پذیرفت. جنگ، تحریم و فشار همه جانبه. اقتصاد و ایجاد ناآرامی در داخل را باید روز به روز به سرعت حل مشکلات اضافه کرد.

فعال سیاسی گچساران در خاتمه گفت: بنابراین نباید انتظار داشت که با پایان هر ناآرامی، پرونده اقدام نظامی بسته شود، بنابراین کشور باید مسیر خود را بر اساس برنامه های توسعه ای طی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید