خشم دشمنان از پیشرفت ایران/ هرج و مرج اخیر یکی دیگر از توطئه های آمریکا بود

وی ادامه داد: دشمنان و در رأس آنها آمریکا از ابتدای انقلاب با تسلیح، آموزش و در اختیار گذاشتن پول و امکانات به گروه های تجزیه طلب در نقاط مختلف کشور، هدف تجزیه و تجزیه کشور و همچنین حمایت از تروریست ها را بر عهده داشتند. گروه هایی به آشوب و ناامنی در سراسر کشور گسترش یافتند و جنگ 8 ساله را بر ما تحمیل کردند تا نظام را براندازیم.

این تحلیلگر سیاسی گفت: دشمنان انواع و اقسام نظامی، صنعتی، علمی، اقتصادی، تجاری و… را تحمیل کردند. تحریم ها علیه کشور ما را تضعیف می کند و مانع پیشرفت ما می شود، اما به فضل الهی ما به این همه توطئه افتخار می کنیم. ما خارج شدیم و با وجود اینکه ضربه خوردیم و آسیب زیادی دیدیم، نتوانستند به هدف خود که سقوط آن سیستم بود برسند.

وی با اشاره به اتفاقات دو هفته اخیر در کشور گفت: اتفاقات و اغتشاشاتی که در این مدت شاهد بودیم بخشی دیگر از توطئه دشمن است که در رأس آن دولت آمریکا قرار دارد و در کنار آن متحدانش، دولت انگلیس، رژیم صهیونیستی و دولتی که بچه ها را می کشد و همسر آل سعود افشا می شود.

غضنفری افزود: دولت ضدبشری و ضد بشری آل سعود نه تنها در قیام های گذشته بلکه در این قیام نیز حضور داشت و پشت سر شورشیان است و از آنها حمایت می کند و کانال های رسانه ای و تبلیغاتی خود را آمریکا، اسرائیل در اختیار آنها قرار می دهد. و انگلیس دست به دست کرده اند تا ایران را در هرج و مرج و بلاتکلیفی فرو ببرند.

وی با بیان اینکه این دشمنان از پیشرفت ایران بسیار خشمگین و ناراحت هستند، تصریح کرد: آمریکا و متحدانش وقتی می بینند جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم ها و فشارهای بیش از چهل سال در حال گرفتن است، بسیار ناراحت و عصبانی می شوند. مسیر پیشرفت با قدرت برنامه آنها مسدود کردن و مهار ایران و توقف پیشرفت ما است.

این محقق و پژوهشگر سیاسی ادامه داد: دشمنان تمام تلاش خود را برای براندازی نظام اسلامی و کشور ایران به کار خواهند بست و در صورت شکست حداقل جلوی پیشرفت ما را گرفته و حرکت رو به جلو ما را کند خواهند کرد.

غضنفری ادامه داد: آمریکا و همپیمانانش برای رسیدن به اهدافشان که مانع پیشرفت ملت ایران است باید هر روز ما را سرگرم کنند و هر روز در بخشی از کشور آشوب ایجاد کنند، یک روز در کردستان، یک روز در خوزستان، یک روز هر روز. هر روز در بلوچستان و هر روز در گوشه ای از کشور توطئه می کنند تا جمهوری اسلامی را در کشور خودش مشغول کنند و از پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و علمی جلوگیری کنند.

وی منصرف کردن ملت ایران از اهداف انقلابی خود را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و افزود: هدف دشمن از ایجاد آشوب و آشوب در ایران و سرگرم کردن نظام جمهوری اسلامی در درون خود این است که نظام اسلامی را از کمک به محور مقاومت باز دارد. از جمله لبنان فلسطین، سوریه، عراق و یمن را نادیده بگیرد تا نتواند به صهیونیست ها حمله کند و آمریکایی ها و ملت ایران از اهداف انقلاب خود دست بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید