طرح طرح های مختلف آمریکا و غرب برای ایجاد بلاتکلیفی در ایران/از هرج و مرج تا سناریوهای ترور


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907737

رفتار مداخله جویانه و حمایت آشکار برخی از دولت های غربی و آمریکا از برخی اغتشاشات اخیر در ایران ثابت کرده است که هرگاه فرصتی را ببینند از هیچ اقدام مستقیم یا غیرمستقیم علیه ثبات، امنیت و استقرار نظام دریغ نخواهند کرد. و کشور ما

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با شروع برخی ناآرامی های اخیر در ایران که به بهانه درگذشت مهسا امینی آغاز شد، مقامات کاخ سفید و برخی کشورهای غربی که سال ها تحت عنوان حمایت از دموکراسی و انسانیت در قدرت بودند. حقوق در همه امور کشورهای غیرمتعهد خودشان دخالت کردند، این بار وارد میدان شدند و با حمایت از این هرج و مرج و طراحی سناریویی برای کشتن و سوء استفاده از احساسات جوانان، به این نابسامانی دامن زدند تا راهی پیدا کنند. برای رسیدن به اهداف آنها شما هستید

رفتار مداخله جویانه و حمایت آشکار برخی از دولت های غربی و آمریکا از اغتشاشات اخیر در ایران و تداوم این رفتارها ثابت کرده است که هرگاه فرصتی را ببینند از اقدام مستقیم یا غیرمستقیم علیه ثبات و امنیت دریغ نخواهند کرد. و سیستم سازی و کشور ما. البته در سالهای پس از انقلاب اسلامی بارها شاهد نیات شوم آمریکا نسبت به ایران بوده ایم و آنچه مشخص است این است که آمریکا و کشورهای غربی از هر فرصتی برای دخالت در امور ایران استفاده کرده اند.

در همین رابطه ناصر خانانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه رفتار کشورهای غربی رفتاری دوگانه است، گفت: اگر خشونت بد است، همان کشورهایی که به دیگران توصیه اخلاقی می کنند، ابتدا به عدم خشونت بپردازند. .

در همین رابطه عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، چندی پیش در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: غربی ها به ویژه آمریکا 40 سال است که کشور را تحت فشار قرار داده اند. به بهانه های مختلف و با تمرکز بر مشکلات داخلی ایران، شدیدترین تحریم ها را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده اند که به حقوق مردم لطمه زده است و ما باید به آنها پاسخ قاطع بدهیم.

لازم به ذکر است؛ سردار سلامی فرمانده کل سپاه نیز چندی پیش به بدخواهان مردم ایران هشدار داد و تاکید کرد: از دخالت در امور داخلی کشور دست بردارید.

وی در این خصوص افزود: به آل سعود می گویم به کاخ های شیشه ای پناه ببر. این هشدار ماست. بیت تو عنکبوت است شما به اسرائیلی که در حال فروپاشی است تکیه کرده اید و این پایان کار شماست. آمریکایی ها و بریتانیایی ها باید این را بدانند و دست از این کار بردارند. شما تحریم ها را اجرا نکردید، کشتی ها را می زنید، ما هم می زنیم، هر حرکتی که علیه ملت ایران انجام دهید، چند برابر ضربه خواهید خورد.

باید بگویم؛ در حالی که آمریکایی ها به بهانه حمایت از حقوق ایرانیان به ویژه زنان در امور داخلی ایران دخالت می کنند، سال هاست که چشم خود را بر روی موارد متعدد جنایت و نقض حقوق بشر توسط متحدان و متحدان خود می بندند. همچنین باید توجه داشت که بسیاری از مردم آمریکا و برخی از کشورهای غربی خودشان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند که بیشتر آنها ناشی از سوء مدیریت و دخالت در امور کشورهای دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید