امنیت مردم خط قرمز جمهوری اسلامی است/ ملت ایران همواره هرج و مرج را پاکسازی کرده است


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903929

جوخار رئیس کمیسیون شوراها گفت: ملت ایران همواره با بصیرت و هوشیاری در صحنه بوده و همواره صحنه هرج و مرج را در کشور پاکسازی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار در گفتگو با یزدرسا حفظ امنیت و آرامش مردم را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امنیت مانند آب و غذا از نیازهای اساسی انسان است. و در سایه امنیت می توان زندگی و کار پایداری داشت.

وی با بیان اینکه وجود امنیت برای جامعه و ملت ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: کسانی که با ایجاد هرج و مرج در کشور امنیت مردم را تهدید می کنند، منافع خود را در سایه ناامنی و با گل آلود کردن آب در کشور می بینند. آنها سعی می کنند از آن ماهی بگیرند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه دشمنان هرگز دست از دشمنی با ایران برنخواهند داشت، گفت: پیشرفت ایران بر خلاف منافع دشمن است، بنابراین دشمن سعی دارد مانعی برای پیشرفت ایجاد کند. ملت ایران با بازی با عده ای و ایجاد هرج و مرج در کشور. به آرامی

جوخار با بیان اینکه ملت ایران برای امنیت در کشور ارزش قائل است، گفت: اغتشاشگران و شورشیان جذب منافقین، تجزیه طلبان و دیگر دشمنان ایران می شوند و شاید برای ایجاد این هرج و مرج و ناامنی از بیرون کمک می گیرند و کاملاً واضح است. در حوادث اخیر که دشمن در پشت صحنه است و کاری به مشکلات داخلی کشور ندارد.

وی افزود: درگذشت مهسا امینی بهانه و مضمونی برای تزکیه و کار دشمنان شد و علاوه بر ایجاد آشفتگی و آشفتگی در کشور دست به کشتار مردم زدند تا کشور را به وضعیت بدی برسانند. اما نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کشور با آنها برخورد خواهد کرد

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: ملت ایران همواره با بصیرت و هوشیاری در صحنه بوده و هستند و اجازه نخواهند داد که امنیت آنها خدشه دار شود و پاکسازی صحنه اغتشاش و هرج و مرج در کشور همواره بوده است. توسط مردم ایران انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید