اقتدار افکار عمومی و ذهنی جامعه بر عهده رسانه هاست/ لزوم تشکیل جبهه واحد رسانه ای در دوران انقلاب


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886599

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان اقتدار افکار عمومی و روانی مردم را با رسانه ها شناخت و گفت: دشمن از دیکتاتوری رسانه ای برای افزایش مشکلات استفاده می کند. در جمهوری اسلامی و حداکثر استفاده از آن را در برابر مفاهیم اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، عباس محمدیان صبح امروز در دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه ها در شرایط حساس کنونی نقش مهمی در حل بحران ها دارند، گفت: رسانه ها در جامعه امروز بسیار تاثیرگذار هستند و می توانند آرامش را به ارمغان بیاورند. در مواقع بحران .کمک جامعه.

وی با اشاره به برنامه استکبار در خصوص استفاده حداکثری از توان رسانه در مجامع بین المللی گفت: دشمن از دیکتاتوری رسانه ای برای افزایش مشکلات در جمهوری اسلامی استفاده می کند و از آن حداکثر در برابر مفاهیم اسلامی استفاده می کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بر لزوم توجه به جهاد تبیین در خنثی سازی نقشه نفوذ استکبار در جمهوری اسلامی تاکید کرد و تصریح کرد: جنگ امروز جنگ روایتی است و برای پیروزی در این جنگ همه آحاد کشور می خواهند. رسانه ها باید به تکلیف جهاد تبیین بپردازند زیرا دشمن شبانه روزی فعال است.

محمدیان با بیان اینکه بسیج رسانه را موظف به تحقق منویات مقام معظم رهبری می دانند، تصریح کرد: بسیج رسانه در سطح ملی و استانی در تلاش است تا بخشی از عقب ماندگی های جریان رسانه ای را برطرف کند و برای تحقق این امر باید زیرساخت های لازم وجود داشته باشد. ساخته شود.

وی با بیان اینکه سپاه به نقش رسانه ها در نظام جمهوری اسلامی توجه ویژه دارد، گفت: دشمن از فعالیت بسیج هراس دارد بنابراین باید با تشکیل ساختار مناسب با دستور کار استکبار مقابله کرد. “

رئیس سازمان بسیج رسانه در کشور بر لزوم توجه به تشکیل جبهه رسانه های انقلابی تاکید کرد و گفت: امروز رسانه های داخلی و داخلی جریان ساز در جمهوری اسلامی هستند، بنابراین جبهه رسانه های انقلاب باید شبکه ای شود. دورترین نقاط کشور و نقش فرماندهان سپاه استان در تحقق این امر بسیار چشمگیر است.

محمدیان از تشکیل 30 تا 35 درصد مرکز رسانه کشور خبر داد و افزود: با تلاش خود در تلاش هستیم تا پایان سال 30 تا 35 درصد مرکز رسانه کشور را ایجاد کنیم.

وی رسانه ها را مرجع افکار عمومی و روحیات جامعه می داند و بیان می کند: جامعه امروزی در فضای مجازی متلاطم است به گونه ای که دچار غفلت از اطلاع رسانی هستیم و یکی از دلایل آن توجه بیش از حد به فضای مجازی است. برای این کار باید یک جبهه تشکیل دهیم. یک واحد رسانه ای برای کمک به انقلاب.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به ضعف های موجود در حوزه آموزش رسانه گفت: یکی از برنامه های بسیج رسانه کشور تامین نهضت تربیت رسانه و کادر مناسب در جبهه انقلاب است و در این راستا ، ردیف بودجه آموزش و پرورش در سازمان برنامه و بودجه توزیع می شود و استان ها می توانند از این اعتبارات استفاده کنند.

محمدیان با قدردانی از زحمات فرمانده سپاه قدس گیلان در حمایت از بسیج رسانه و همچنین رسانه های انقلابی استان گیلان افزود: با روی کار آمدن دولت انقلاب از رسانه های انقلاب انتظار داریم خدمات دولت و دولت را منعکس کنند. سیستم به مردم بیشتر.

مسئول سازمان رسانه ای بسیج استان گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه رسانه ها نقش بسیار تاثیرگذاری در گسترش فرهنگ شهادت و ایثار در کشور دارند، اظهار داشت: رسانه ها نقش بسزایی در گسترش فرهنگ شهادت و ایثار در کشور دارند. برای عیب یابی خوب به نظر می رسند.

مهدی پارسا با اشاره به تاثیر رسانه ها در ایجاد آرامش در جامعه، افزود: بیش از 400 پایگاه رسانه ای و خبری در استان گیلان وجود دارد که نشان از ظرفیت رسانه در استان گیلان دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد فضای مناسب آموزشی در حوزه رسانه، گفت: ضعف آموزش رسانه در استان گیلان مشهود است، بنابراین باید با انجام اقداماتی، ضعف رسانه در استان گیلان برطرف شود. دوره های آموزشی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید