حداد عادل: آنچه از فضای کنونی استشمام می شود این است که این بار انتخابات رقابتی است/ امسال ترکیب انتخاباتی تغییر می کند/ مطمئن هستیم که نیروهای حزب اللهی رای را تسلیم نخواهند کرد.

حداد عادل: آنچه از فضای کنونی استشمام می شود این است که این بار انتخابات رقابتی است/ امسال ترکیب انتخاباتی تغییر می کند/ مطمئن هستیم که نیروهای حزب اللهی رای را تسلیم نخواهند کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شرایط فعلی نشان می دهد که انتخابات رقابتی در راه است و کلی گویی ها نشان می دهد که ساختار انتخاباتی امسال تغییر خواهد کرد.

غلامعلی حداد عادل در جلسه معارفه معاون استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف جایی است که همه نیروها و تشکل هایی که انقلابی هستند جمع می شوند و ملاک انقلابی بودن، پیروی از قانون است. مرجعیت فقیهان

رئیس شورای ائتلاف با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس افزود: رهبر انقلاب چهار رکن را برای برگزاری انتخابات پیشنهاد کردند که شامل امنیت، سلامت، رقابت پذیری و مشارکت است و بر این اساس باید مشخص شود که جایگاه در کجاست. شورای ائتلاف در این نظام است.

وی با بیان اینکه “امنیت انتخابات یک امر حاکمیتی و امنیت برگزاری انتخابات بر عهده مسئولان است”، تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که نیروهای حزب الله رای نمی دهند. تا آنجا که به رقابت مربوط می شود، آنچه از فضای حاکم به مشام می رسد این است که این بار انتخابات رقابتی است. البته سال 2018 هم رقابتی بود و اصلاح طلبان آمدند، اما رای نداشتند و جمع بندی ها نشان می دهد که امسال ترکیب انتخاباتی تغییر می کند.

حدادال با اشاره به موضوع حضور در انتخابات گفت: شرکت در انتخابات به عوامل مختلفی بستگی دارد و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بر مشارکت حداکثری تاکید دارد و ما مشارکت بالایی داریم و این مستلزم کار سخت سازمانی و مستمر است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اهمیت حضور زنان در فعالیت های سیاسی یادآور شد: رفتار سیاسی نسبت به زنان باید تغییر کند. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید به سمت جوانان برود و کل هرم جمعیت را ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید