مدیران باید نسبت به زیباسازی ادارات در آستانه نوروز احساس مسئولیت کنند/ تاکید بر استفاده از نیروهای جوان و حزب اللهی در دستگاه های اجرایی


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814024

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مدیران ادارات وظیفه زیباسازی دفاتر خود را بر عهده دارند، گفت: نظافت داخل و خارج ادارات، رنگ آمیزی و رعایت تناسب بین تابلوها و عکس های نصب شده بر روی ادارات باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا مخاطب در هنگام کار احساس خوبی داشته باشد. نگاهشون کن. دست برداشتن از.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز است، اظهار داشت: هیچ دستگاهی حتی خود شهرداری نمی تواند شهر را برای استقبال از نوروز زیبا کند، لذا مدیران همه اینها دستگاه های زیباسازی و جابجایی منازل در ادارات بر عهده آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دفاتر وظیفه زیباسازی دفاتر خود را بر عهده دارند تا تصویری زیبا از شهر در مقابل دیدگان مخاطبان و مسافران ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: باید دقت شود که عموم مردم دارای حس شوخ طبعی باشند.

افشارچی با تاکید بر اینکه مدیران باید نسبت به زیباسازی محیط اطراف دستگاه خود توجه و حساس باشند، تصریح کرد: پرچم جمهوری اسلامی ایران و عبارت الله نماد وحدت ماست و برای این نماد تلاش کرده ایم. به مدت 43 سال 22 بهمن امسال نیز سعی کردیم پرچم را محور جشن پیروزی انقلاب قرار دهیم پس باید به پوست جمهوری اسلامی ایران و سایر پرچم های با نگاه ملی و مذهبی حساس باشیم. .

وی با تاکید بر اینکه در پایان سال باید تلاش کنیم تا در فصل بهار زیبایی خاصی را در شهر احساس کنیم، افزود: مسئولیت زیباسازی شهر را بین دستگاه ها تقسیم خواهیم کرد تا همه دستگاه ها در این امر مشارکت داشته باشند. “

استاندار زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مصائب مسلمین برای پیامبر اسلام (ص) دردناک است و ایشان بر اساس آیات قرآن کریم بهترین الگو برای ما هستند، گفت: این مصائب برای پیامبر اکرم (ص) است. رنج مردم باید برای ما انسان ها درد باشد و این برای بوروکرات ها دو چندان است.

وی خطاب به مدیران با بیان اینکه اگر فرد یا افرادی که مشکل دارند به سراغ شما آمدند باید برای رفع مشکل تلاش کنید، گفت: مدیران باید نسبت به پرداخت حقوق کارکنان در پایان سال و قدرت آنها حساس باشند. رضایت صمیمانه و ارسال آنها به خانه با خوشحالی و از خط اعتباری به هر بخشی که شما می توانید به طور قانونی خرج کنید و به خصوص در قبال نقاط قوت شرکت احساس مسئولیت کنید.

افشارچی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور گفت: تاثیری که راهیان نور بر جوانان می گذارد قابل انکار نیست، بنابراین با وجود محدودیت منابع، اگر به صورت توزیعی عمل کنیم، می توانیم پیروزهای زیادی باشیم.

وی افزود: هیچ یک از دستگاه ها برای اجرای اردوهای راهیان نور و هماهنگی با سپاه استان نباید کمک اعتباری و سخت افزاری داشته باشند چرا که راهیان نور یکی از مهم ترین کارهای فرهنگی است.

استاندار زنجان گفت: جنگ تحمیلی ذخیره ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و نباید اجازه دهیم رشادت های جوانان در دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود و مدیران باید نسبت به این موضوع حساس باشند چرا که قرارگاه راهیان نور حفاظت از ثروت ملی است.»

وی همچنین با تقدیر از زحمات مدیران سابق ستادی و اجرایی استان و همچنین معرفی مدیران جدیدی که به دستگاه های اجرایی استان اضافه شده اند، خاطرنشان کرد: دو انتظار از مدیران جدید در ساختار ستاد خود در معاونت ها و مدیران میانی دارم.

افشارچی اولین توقع را استفاده از نیروهای جوان و حزب اللهی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: انتظار بعدی این است که همه ما در پایان دوره خود بتوانیم چندین مدیر زن تربیت کنیم. دفتر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید