زیباسازی ستون های قطار شهری در آستانه عید نوروز / طرح های بهسازی با توجیه اقتصادی اجرا می شود


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814458

مدیر بهسازی و زیباسازی شهرداری کرمانشاه مطرح کرد

مویگان کرمی فرد گفت: در زمینه زیباسازی پایه های قطار شهری در سال های آینده اگر طرح مناسب تری با منطق اقتصادی ارائه شود قطعا آن را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مژگان کرمی فرد در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار کرد: در زیباسازی نوروز امسال علاوه بر کارهای سال های گذشته از جمله رنگ آمیزی جداول و دیوارهای زشت، گل آرایی و نورپردازی، مسیر گردشگری با عنوان «از فردوسی تا تگبستان» تعیین شد. .

مدیر امور عمومی و زیباسازی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در زیباسازی شهری از برنامه آرام سازی و حصارکشی دیوارها گرفته تا آماده سازی ورودی شهر داریم، گفت: پتینه کاری که هم اکنون در دست اجراست.

کرمی فرد گفت: بازسازی و بهسازی سه میدان آیت الله کاشانی، میدان انقلاب اسلامی و میدان گدیر در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در نرده های کارگاه قصد داریم از تصاویر کرمانشاه به عنوان گالری شهری استفاده کنیم ضمن اینکه این کارگاه ها ایجاد می شود.

کرمی فرد در ادامه به طرح ارتقای ستون های قطار شهری اشاره کرد و گفت: کمیته عمران شهرداری با طرح رنگ آمیزی موافقت کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پایه های این ستون ها خشن و سرد رنگ و پایه های سیمانی است، گفت: هدف از زیباسازی پی ها دادن جلوه بصری قابل قبولی به این ستون ها است.

کرمی فرد گفت: در زمینه بهسازی مبادی قطار شهری در سال های آینده نیز اگر طرح مناسب تری با توجیه اقتصادی ارائه شود، قطعا آن را اجرا خواهیم کرد.

مدیر بهسازی و زیباسازی شهرداری کرمانشاه گفت: علاوه بر این اقدامات، رنگ آمیزی جداول، پل های عابر پیاده، مناسب سازی تابلوهای تبلیغاتی، کاشت درخت، گل و درختچه در سطح شهر کرمانشاه به مناسبت آغاز فصل بهار انجام شد.

وی گفت: همچنین نورپردازی چهارراه شهید سلیمانی، روشنایی بلوار تگبستان و همچنین ورودی شهر از سمت هوانیروز – نوکان در طرح توسعه نوروزی امسال لحاظ شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید