زیباسازی منظر شهری مازندران در آستانه نوروز / ساماندهی معضل ترافیک آمل – چمستان


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813413

رضا علیهانی گفت: اولویت اول نوروز امسال فضای سبز برای القای حس بهاری در مسافران است، فضای سبز به شکل درخت، چمن و گل ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ رضا علیهانی صبح امروز در بازدید از پروژه های عمرانی آمل گفت: با توجه به اینکه نوروز در راه است و حجم عظیمی از مسافران به استان مازندران سرازیر می شود، بنابراین باید آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان در شهرهای مختلف را داشته باشیم. .
وی آمادگی مازندران را برای داشتن مسافر در ابعاد مختلف خواند و گفت: در ابعاد فرهنگی حمل و نقل، ترافیک، اسکان مسافران، خدمات اوقات فراغت و آن شهرها باید حس نشاط و شادابی را به مردم منتقل کنند.
معاون عمرانی استاندار مازندران فضای سبز را اولویت اول نوروز امسال دانست و خاطرنشان کرد: برای القای حس بهاری در مسافران، فضای سبز به صورت درخت، چمن و گل کاشته می شود.
وی ادامه داد: موضوع اسکان مسافران برای ما مهم و قابل قبول است، از شهرداری می خواهیم فضایی را برای اسکان مسافران ایجاد کند که در زمان حضور در شهر در آرامش، آسایش، ایمنی و امنیت باشد.
علیحانی به هدف از این بازدید اشاره کرد و گفت: توسعه شهرداری ها و سطح دوم آمادگی برای دیدار با مسافران نوروزی را مورد توجه قرار دادیم.
وی افزود: شهرداری ها باید با توجه به امکانات و توانمندی ها، پارکینگ موقت را فراهم کنند. زمین های ناامن و کسانی که در حال حاضر از آن استفاده نمی کنند می توانند زمینه ای را برای جلوگیری از تردد و رفع مشکلات مردم و مسافران فراهم کنند. حل شد .
معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به پروژه های ساماندهی مبادی ورودی شهرها گفت: در مقابل محور کله آمل – چمستان گره ترافیکی وجود دارد. دستورات لازم را از قبل دادیم و این سفر را دنبال کردیم. و سعی می کنیم در اسرع وقت مشکل را حل کنیم و حجم ترافیک منطقه را کاهش دهیم.
وی با تاکید بر مدیریت شهری در آستانه عید نوروز گفت: عناصر نوروزی، اعیاد و بازارهای محلی باید توسط شهرداری ها تامین شود، مکان هایی برای فروش محصولات روزانه ایاب و ذهاب به بخش کشاورزی و دامداری ایجاد شود، بنابراین حوزه اقتصادی نوروز نیز می تواند باشد. ایجاد انگیزه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید