مشکل ترافیک یزد جدی است/لزوم تغییر هندسه تقاطع ها برای حل معضل ترافیک


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910345

سیفی رئیس شورای شهر یزد، ساعات زیادی خیابان های یزد با ترافیک سنگین مواجه است و در صورت نیاز به ایجاد معابر جدید و یا اصلاح هندسی تقاطع ها برای رفع این مشکل باید اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزالله سیفی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به شهروندان به کار بسته اند، گفت: در این دوره مدیریت شهری پروژه های نیمه تمام بسیاری انجام شد. به بهره برداری رسیده و در کنار تمامی اقداماتی که در این راه انجام می شود، باید یک پروژه موثر جدید در سطح شهر اتفاق بیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد کار شهرداری را در مدیریت خسارات سیل کافی ارزیابی کرد و گفت: با این حال در بحث سیما و منظر شهری و نصب المان های مناسب باید اقدامات خوبی انجام شود.

وی با اشاره به جمع آوری 50 درصد از درآمدهای شهرداری یزد در نیمه نخست امسال گفت: برای اولین سال در سال های اخیر این میزان درآمد در شهرداری یزد محقق شده است.

سیفی با بیان اینکه معضل ترافیک شهر یزد به معضلی جدی تبدیل شده است گفت: خیابان های یزد ساعت ها با ترافیک سنگین مواجه است. در زمینه تصحیح هندسی تقاطع ها بیشتر است، باید برای رفع این مشکل مردم اقدام لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به آغاز به کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد گفت: سال گذشته تلاش ها و اقدامات زیادی انجام شد و شهر یزد از نظر نظافت شهره شد و به همین دلیل انتظار می رود برنامه های در نظر گرفته شده امسال برای ایام نوروز در نظر گرفته شود. باید با کمیت و کیفیت بسیار بالاتر انجام شود تا رضایت حداکثری شهروندان و مسافران نوروزی تضمین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید