تخصیص 400 میلیارد تومان برای احداث تقاطع همسطح یزد / آسفالت راه یزد تا پایان سال تکمیل می شود.


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878706

نیکونژاد یکی از اعضای شورای شهر یزد گفت: برای تقاطع شهر یزد 400 میلیارد ریال وام بدون تراز اعطا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدمهدی نیکون نژاد امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با استناد به رویکرد عدالت محوری در شورای ششم گفت: شهر اسلامی یزد در سال 1401 تاسیس و تصویب شد.

وی ادامه داد: امیدواریم فرمانداران مناطق و همچنین سازمان های مرتبط با شهرداری نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام و با انعقاد قراردادهای لازم و تکمیل ساخت، اجرا، تعمیر و تکمیل یا بازسازی محل های ساخت و ساز اقدام کنند. مناقصه ها. . “

وی همچنین به پروژه های مشترک در مناطق پنج گانه شهرداری اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های بزرگ در سال 1401 احداث چهارراه بدون تراز در سطح شهر است که در این راستا پیشنهاداتی از سوی مشاوران و شهرداری ارائه شده است. در حال رسیدگی به این موارد است.» برای چهارراه سطح شهر یزد معادل 400 میلیارد ریال وام اعطا شده است.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات توسعه شهر که هم مردم و هم اعضای شورا را تحت تاثیر قرار می دهد، بحث آسفالت و زیرسازی معابر و خیابان های شهر است. با توجه به اهمیت این موضوع امسال را سال تردد آسفالت نامیده ایم.

احیا و احداث پارک های جدید با وام 300 میلیارد ریالی، زیرسازی و آسفالت معابر با وام 500 میلیارد ریالی، احداث و تکمیل زمین های ورزشی در محله هایی مانند پنبه کاران، سردوره و محمود آباد با وام 26 میلیاردی. فرهنگسراها با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال، مناسب سازی ورودی ها و معابر برای افراد دارای معلولیت با میانگین 5 میلیارد ریال در هر منطقه شهرداری و احداث و ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اعم از بوستان ها و بوستان ها یا محله های پرنشاط با بافت تاریخی 70 میلیارد ریال از دیگر کارهای عمرانی شهرداری است که نیکونژاد به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید