تقاطع حمل و نقل البرز با ایجاد تقاطع همسطح حل می شود


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895572

شریف کاظمی گفت: تقاطع بلوار شهید مدرس شیخ آباد با مشکل ترافیکی مواجه است که با ایجاد تقاطع همسطح می توان این مشکل را برطرف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرتضی شریف کاظمی در گفتگو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: تقاطع بلوار شهید مدرس شیخ آباد و ریل آخان با مشکل ترافیکی مواجه است.

وی افزود: هماهنگی هایی با شهرداری فردیس و راه آهن استان البرز برای روان تردد انجام شده است اما رفع کامل مشکل نیازمند عبور همسطح است.

شهردار منطقه 2 کرج تصریح کرد: مطالعات ایجاد تقاطع تا کانال فردیس به پایان رسیده و در آینده نزدیک عملیات عمرانی آن با هماهنگی شهرداری فردیس آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد مشکل مذکور در شهرداری فردیس است، تصریح کرد: خیابان نیوجرسی برای روان سازی ترافیک جمع آوری شد.

شریف کاظمی به جمع آوری جریان کانال در ضلع غربی اشاره کرد و گفت: عرض خیابان برای عبور و مرور شهروندان افزایش یافته و به زودی پیاده روها ساخته می شود.

وی بیان کرد: یک طرفه سازی بلوار ذوب آهن در میدان استاندارد با مصوبه شورای ترافیک البرز انجام شده و مشکلی برای تردد به فردیس نداریم.

شهردار منطقه 2 کرج خاطرنشان کرد: احداث کمربند سبز به مساحت 2500 متر مربع به منظور افزایش سرانه فضای سبز و رفاه شهروندان در شیخ آباد در دست اقدام است.

وی گفت: پارک 13 هزار متری در بلوار کومیونداران و پارک 3 هزار متری در منطقه ساسانی به زودی افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید