اتمام پروژه تقاطع همسطح شهید مهدوی قائمشهر تا پایان مهرماه


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891009

محمدرضا کدخدازاده گفت: روند پروژه تقاطع همسطح شهید مهدوی قائم شهر به طور همزمان در سه جبهه کاری شتاب می گیرد و امیدواریم تا پایان مهرماه سال جاری شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمدرضا کدخدازاده عصر امروز در بازدید از پروژه تبادل نظر شهید مهدوی قائم شهر، اظهار کرد: با تامین اعتبار و افزایش پیمانکاران، عملیات اجرایی گذرگاه شهید مهدوی قائم شهر شتاب می گیرد.

وی گفت: روند اجرای این پروژه به صورت همزمان در سه جریان کاری تسریع می شود و امیدواریم تا پایان مهرماه شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

معاون شرکت ساخت و توسعه راه های کشور شهید مهدوی، تبادل بدون تراز قائم شهر را یکی از پروژه های اولویت دار مصوب سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر اعتبار 41 میلیارد تومانی، 50 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز وجود دارد. برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه اختصاص یافته است

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سوادکوه شمالی و سیمرغ در شورای اسلامی و نایب رئیس کمیته عمران شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: پروژه تقاطع همسطح شهید مهدوی در طرح چهار خطه از تهران. به قائم شهر در محور سوادکوه بخشی از تعهدات وزارت راه است که به دلیل مشکلات اعتباری و وجود مخالفان این طرح متوقف و با تاخیر مواجه شده است.

کمال علیپور افزود: توجه به سمت و سوی ترافیک شهری در هنگام استفاده از این پروژه یکی از خواسته های شهروندان قائم است که باید مورد توجه مدیران پروژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید