حمل حدود 30 میلیون تن کالا از شبکه حمل و نقل جاده ای یزد

ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795140

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: در طول سال حدود 30 میلیون تن کالا توسط شبکه حمل و نقل جاده ای استان یزد جابجا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی علیهانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان یزد که با حضور مدیران راه و شهرسازی و مدیران کل آزمایشگاه های مکانیک یزد برگزار شد، گفت: راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد در حال انجام است. در خاک 12 استان همجوار، 8400 کیلومتر راه مواصلاتی دارد که حدود 1800 کیلومتر آن جزو شریان های ویژه و ترانزیتی کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه استان یزد در حوزه معدن و صنعت در کشور، تولید محصولات در یزد از حجم بالایی برخوردار است به طوری که 29 میلیون و 700 هزار تن محصول تولیدی استان توسط حمل و نقل انجام می شود. شبکه حمل و نقل جاده ای یزد.

علیحانی با بیان اینکه پیش بینی می شود حجم کالا از شبکه حمل و نقل جاده ای استان در سال 1400 به بیش از 32 میلیون تن در سال برسد، بیان کرد: این امر منجر به اجرای پروژه های متعددی برای ساخت و نگهداری راه ها در استان شده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه با وجود دانش فنی قابل قبول در کشور، اما متاسفانه در برخی پروژه ها همچنان مشکلاتی وجود دارد، تاکید کرد: آزمایشگاه های فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور نیازمند آموزش در این زمینه توسط مهندسان و کارشناسان و همچنین آموزش بدون وقفه از کار هستند. . دوره ها اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت و کارایی خود انجام دادند.

علیهانی مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: با توجه به افزایش قیمت مصالح و محدودیت بودجه، تلاش برای افزایش عمر پروژه های عمرانی در کشور باید در دستور کار مدیران، کارشناسان و مهندسان قرار گیرد. و حساس

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید