استان یزد کمترین چالش ممکن را در حوزه حمل و نقل کالا داشت/به رانندگان وعده های توخالی ندادیم


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918664

رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: به رانندگان وعده های توخالی ندادیم، مشکلاتی را که می توانستیم حل کردیم و انصافاً گفتیم تعداد محدودی از مشکلات نتوانستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد رستاگری به مناسبت هفته حمل و نقل در بازدید از دفتر پایگاه خبری یزدرسا با بیان اینکه علیرغم اینکه گردش مالی زیادی در حوزه حمل و نقل وجود ندارد، چالش های جدی خود را دارد، گفت: کوچکترین مشکل در حوزه حمل و نقل حوزه حمل و نقل می تواند مشکلات مدیریتی ایجاد کند و مشکلات عمده ای را در حوزه حمل و نقل بار و مسافر ایجاد کند و پیامدهای جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در یک سال گذشته با همکاری و حمایت دست اندرکاران و حرفه هایی که در این زمینه فعال بوده اند، در استان یزد کمترین چالش ممکن را داشته ایم.

مدیرکل ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با تاکید بر اینکه سعی کرده ایم با مردم در حوزه رانندگان و شرکت های حمل و نقل صادقانه صحبت کنیم، تصریح کرد: در این زمینه به رانندگان قولی نداده ایم و هر جا که امکان دارد مشکل را حل کنیم. پیگیری اقدامات لازم را برای رفع سریع مشکل انجام دادیم و صادقانه مواردی را مطرح کردیم که به ما مربوط نمی شود و استان هیچ اختیاری در این زمینه ندارد و رانندگان و شرکت های حمل و نقل به ویژه کالا خوشبختانه همکاری بسیار خوبی دارند. در این منطقه.

رستگاری گفت: در طول یک سال گذشته بارها نشسته ایم و به حرف های رانندگان گوش داده ایم و فکر می کنم گوش دادن به ما کمک کرده تا برخی از مشکلات آنها را حل کنیم و متاسفانه نتوانسته ایم برخی از آنها را حل کنیم. توانسته به رانندگان این اطمینان را بدهد که استان نسبت به مشکلات آنها بی تفاوت نیست و همین اعتماد باعث شده تا در سال گذشته کمترین چالش در استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان در مشکلاتی که اخیراً در حوزه رانندگان در کشور مطرح شده مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: تحرکاتی که در این حوزه اتفاق افتاده برآمده از جامعه و ردیف رانندگان استان نیست. اما فشار خارجی وارد شد و در هر صورت حتی در یک مورد هم موفق نبودند و خود رانندگان و سانوف کاملاً مراقب و هوشیار بودند تا مشکلی پیش نیاید.

وی به الکترونیکی شدن فرآیند حمل و نقل کالا در استان یزد اشاره کرد و ابراز داشت: این مشکل در یک سال اخیر به عاملی برای روان سازی، شفاف سازی و عادلانه شدن حوزه حمل و نقل و کاهش نارضایتی ها تبدیل شده است. و زیرساخت ها و سکوهای آن آماده شده است.

رستگاری ادامه داد: حتی غنی سازی رانندگان و شرکت های حمل و نقل نیز انجام شد و اکنون فعالان حمل و نقل بار وارد مرحله بعدی شده اند که مربوط به صاحبان کالا است و در این زمینه اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با تاکید بر اینکه این روند ممکن است مدتی طول بکشد، تصریح کرد: این سامانه کامل و قابل دفاع است و می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای حمل و نقل و کاربران و فعالان این حوزه باشد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید