حمل بیش از یک میلیون تن کالا از حمل و نقل جاده ای در کرمانشاه


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856158

به اطلاع مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه می رساند.

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون تن کالا از ناوگان استان کرمانشاه جابجا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: تناژ بار از ناوگان استان یک میلیون و 464 هزار تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش نشان می دهد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال 75 هزار و 800 حواله و 88 هزار بارنامه صادر شده است، افزود: صدور بارنامه الکترونیکی برای امنیت حمل و نقل، ارتقای استاندارد بار، ارتقای ایمنی و کاهش تلفات جاده ای، برقراری عدالت در توزیع. ایجاد سامانه بارنامه آنلاین یا صدور الکترونیکی بارنامه با ایجاد تغییر در حوزه حمل و نقل جاده ای.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیشترین حمل بار با تناژ بالای 908 هزار تن مربوط به شهر کرمانشاه و بیشترین حمل بار مربوط به سیمان با تناژ 334 هزار و 898 تن است.

کرمی گفت: سیمان (کیسه و فله)، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، ذرت، سنگ معدن، گازوئیل، نفت کوره و هیدروکربن ده کالای اصلی حمل شده به استان کرمانشاه هستند.

وی گفت: 19 هزار و 890 راننده کامیون و 597 کامیون دار در استان کرمانشاه در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تعداد کل ناوگان کامیون های باربری برون شهری 13 هزار و 310 دستگاه و تعداد ناوگان فعال حمل و نقل بار در استان 20 هزار و 685 دستگاه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید