بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان خاتم


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 91/02/23
کد خبر: 1838437

جهادگران بسیجی از جهادگران سپاه الغدیر یزد بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان خاتم را آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، در راستای آموزش عالی جهادگران فاطمیون، گروه های جهادی سپاه الغدیر بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان خاتم را آغاز کرده اند.

این گروه های جهادی به تعمیر برق این مدارس و شستشو و رنگ آمیزی مدارس پرداختند.

خانم دهستانی مدیر یکی از مدارس شهرستان خاتم که مزین به گروه های جهادی است در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه این جهادگران بسیجی به دور از هر گونه شعار و اقدامات تبلیغاتی دست به هر کاری زده اند، گفت: این گروه های جهادی هر کاری که در توان داشته اند انجام داده اند. . «در دو روز گذشته در این مدرسه مستقر شده و با سرعت و برنامه ای که باید انجام دهد در حال پیشرفت است.

وی ادامه داد: به معنای واقعی کلمه فضای مدرسه با اقدامات این گروه های جهادی تغییر کرده و فضای دلپذیرتری برای یادگیری دانش آموزان شده است.

مدیر این مدرسه با اشاره به اینکه حضور گروه های جهادی در مدارس شور و نشاط سایر دانش آموزان را برمی انگیزد، خاطرنشان کرد: حضور صمیمانه، بدون دلیل و بی توقع مردم و دوری افراد از خانواده ها و بازدید از این اردوها آثار تربیتی فراوانی دارد. اگر معلمان فلسفه این جنبش ها را تفسیر کنند، آینده بسیار خوبی برای دانش آموزان رقم خواهد خورد.

دهستانی در پایان خاطرنشان کرد: مدارس ما به جای آموزش حفظیات دانش آموز که در آینده به درد او نمی خورد، باید این مسائل و حرکات را برای دانش آموز توضیح دهند و مطمئن باشند که آینده چنین دانش آموزی در آینده تغییر خواهد کرد. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید